Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@01:49:20 GMT

تیم‌داری فولاد به سود وزنه‌برداری کشور است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۲۹۹۹

تیم‌داری فولاد به سود وزنه‌برداری کشور است

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم وزنه‌برداری فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم‌داری فولاد در این رشته به سود وزنه‌برداری کشور و خوزستان خواهد بود، گفت: همین که در شرایط کرونایی همه به وزنه‌برداری کمک می‌کنند تا تنور لیگ گرم بمانند را به فال نیک می‌گیریم.

حمید رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص برگزاری هفته اول لیگ وزنه‌برداری کشور از 19 آذرماه در اهواز و به میزبانی باشگاه فولاد، اظهارکرد: در لیگ امسال تیم‌های خوبِ ملی‌حفاری، مناطق نفت خیز جنوب، فولاد خوزستان و گوهر زمین سیرجان حضور دارند، ضمن اینکه وزنه‌برداران درجه یک کشور و ملی‌پوشان در قالب تیم‌های فولاد، گوهر زمین و ملی‌حفاری به روی تخته می‌روند و به نظر من رقابت نزدیک و فشرده‌ای را در لیگ شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ای کاش به خاطر کرونا تعطیلی باشگاه‌های ورزشی را نداشتیم تا وزنه‌برداران در شرایط بهتر، رکوردهای بهتری را به ثبت می‌رساندند و پس از سال‌ها لیگ پرهیجان داشتیم. اما همین که در این شرایط همه به وزنه‌برداری کمک می‌کنند تا تنور لیگ گرم بمانند و ملی‌پوشان در شرایط خوب باقی بمانند و خودشان را برای المپیک و دیگر رویدادها آماده کنند، به فال نیک می‌گیریم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری فولاد خوزستان با اشاره به هدف این باشگاه از حضور در لیگ برتر کشور، گفت: وقتی تیمی بسته می‌شود، علاقه‌مند به کسب مقام است و فولاد نیز از این قاعده مستثنی نیست. به هر حال کسب یکی از عناوین برتر دور از دسترس نیست اما هدف ابتدایی باشگاه فولاد، حمایت از وزنه‌برداری کشور و استان است. طبیعتا تیم‌داری فولاد در این رشته نیز به سود وزنه‌برداری کشور و خوزستان خواهد بود.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که وقتی باشگاه‌های فوتبالی شناخته شده در کشور به رشته‌های دیگر نیز ورود می‌کنند، هم ورزشکاران آن رشته از نظر معنوی و مادی رشد چشمگیری خواهند داشت و هم این مهم به افزایش تعداد علاقه‌مندان به آن رشته و کشف استعدادها کمک شایانی می‌کند که امیدوارم تیم‌داری فولاد در لیگ برتر وزنه‌برداری استمرار داشته باشد.

رشیدی عنوان کرد: البته پخش تلویزیونی لیگ برتر وزنه‌برداری نیز می‌تواند دلگرمی برای باشگاه‌ها باشد. پس اگر می‌خواهیم وزنه‌برداری پیشرفت کند، پازل رسانه و اطلاع‌رسانی اخبار آن نیز باید به خوبی در نظر گرفته شود زیرا پخش تلویزیونی علاوه بر دلگرمی برای باشگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری بیشتر در وزنه‌برداری، به افزایش جامعه آماری وزنه‌برداری نیز کمک خواهد کرد.

وی در پایان نیز گفت: جا دارد از آقای علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد، هیات مدیره باشگاه و آقای سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد بابت حمایت همه جانبه از تیم و فراهم کردن شرایط لازم برای توسعه هر چه بیشتر این رشته المپیکی در خوزستان، قدردانی کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان باشگاه فولاد خوزستان وزنه برداري وزنه برداری کشور تیم داری فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد