Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@21:28:21 GMT

برگزاری بزرگترین آزمایش یوان دیجیتال

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۲۳۲

برگزاری بزرگترین آزمایش یوان دیجیتال

به گزارش راشاتودی، قرار است چین یکی از بزرگترین آزمایش های ارز دیجیتال مستقل خود را برگزار کند و آن را برای پرداخت در یکی از بزرگترین سیستم های تجارت الکترونیکی خود، JD.com، در دسترس قرار دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایبنا، حدود ۱۰۰ هزار نفر از ساکنان خوش شانس شهر سوژو در استان جیانگ سو در شرق چین، قرار است جمعه آینده بسته های قرمز دیجیتالی به ارزش ۲۰۰ یوان (بیش از ۳۰ دلار) دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه کشی که در مجموع ۲۰ میلیون یوان (۳ میلیون دلار) توزیع خواهد کرد، در آستانه جشنواره خرید پایان سال برگزار می شود که گاهی اوقات آن را روز زوجین نیز می نامند.

برای برنده شدن جایزه، برندگان باید برنامه رسمی دیجیتال رن مین بی را دانلود کنند. این برنامه در حال حاضر برای عموم مردم قابل دسترس نیست و فقط از طریق لینک ویژه ای دانلود می شود. پس از دریافت پول مجازی، خریداران حدود دو هفته فرصت دارند تا آن را صرف کنند و حدود ۱۰ هزار مغازه در این آزمایش شرکت می کنند.

JD.com ، با بیش از ۴۴۰ میلیون مشتری فعال و صدها هزار مارک تجاری، به بزرگترین شرکت با ابتکار عمل تبدیل شده است. روز شنبه، بازوی فین تک این شرکت از طریق حساب رسمی WeChat خود اعلام کرد که یوان دیجیتال را جهت پرداخت برخی از محصولات قبول می کند و به عنوان اولین مرکز خرید اینترنتی شناخته می شود.

با رفتن چین به سمت جامعه ای بدون پول، قرعه کشی سوژو قرار است به یکی از بزرگترین آزمایش های واقعی یوان دیجیتال تبدیل شود. در اوایل سال جاری این دولت در شنژن، مرکز اصلی فناوری کشور، قرعه کشی توزیع ارز دیجیتال به ارزش ۱۰میلیون یوان (۱.۵ میلیون دلار) را انجام داد.

شنژن و سوژو در میان چهار شهر چین هستند که دولت در حال انجام آزمایش های محدود ارز دیجیتال در آن ها بوده است. همچنین پکن اعلام کرده است که یوان دیجیتال در جریان بازی های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ آزمایش می شود.

یوان دیجیتال که رسماً به عنوان پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال (DCEP) شناخته می شود و پیش بینی می شود جای پول کاغذی را بگیرد، با معامله های انجام شده از طریق یک برنامه به شماره تلفن هوشمند دارنده متصل می شود. برخلاف ارزهای رمزنگاری شده، این توکن توسط بانک مرکزی کشور صادر و پشتیبانی می شود.

 

پربیننده ترین خرید بدون کارت از سال آینده؟ قیمت موبایل (محدوده ۴میلیون تومان) قیمت انواع لپ تاپ‌های محبوب بازار +جدول قیمت لوکس‌ترین لپ تاپ‌های بازار +جدول روز خونین رمزارزها/ ریزش بیش از ۱۱درصدی بیت‌کوین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یوان پول ملی ارز دیجیتال یوان چین رمز ارز سهام عدالت یوان دیجیتال ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود

محمد اله‌بخش در حاشیه بازدید از مزارع پرورش ماهی مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با مشارکت بخش خصوصی بزرگترین سایت پرورش ماهی استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آبزی پروری شهرستان مشگین شهر و رفع موانع سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای کارشناسی بازدیدهای مستمری را با حضور مسئولان ذیربط از این مزرعه پرورش ماهی انجام می دهیم.

مدیرکل شیلات استان اردبیل بیان کرد: نخستین مزرعه پرورش ماهی سردآبی استان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه ییلاق قجل آسیا بخش مشگین شهر مورد احداث و بهره برداری قرار می گیرد.

اله‌بخش ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تمام تلاش خود را در راستای ایجاد جهش واقعی در امر تولید آبزیان به کار خواهیم بست و در این راستا صدور موافقت نامه اصولی برای پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۵۰۰ تن در شهرستان مشگین شهر نمونه بارزی از اقدامات عملی و متناسب با تحقق شعار سال است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: با حمایت دولت و سرمایه گذاران شرایط و ظرفیت‌های لازم برای آبزی پروری در استان اردبیل و شهرستان‌های آن فراهم شده است.

اله‌بخش از تامین زیرساخت‌های لازم برای احداث مزارع پرورش ماهی در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌های مناسبی از محل وجود منابع آبی متعدد در صنعت آبزی‌پروری استان وجود دارد که با حمایت از سرمایه گذاران این صنعت، می‌توان میزان تولید و پرورش آبزیان را در استان ارتقا داد.

کد خبر 6088789

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • چمبر تست دما و رطوبت چیست؟
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری در تاریخ
  • بزرگترین ردپای دایناسور شکاری کشف شد
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود