Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون کشتی گفت: لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) با برنامه ریزی خوبی در حال برگزاری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدجلال عسگری در گفت‌وگو با سایت فدراسیون کشتی در مورد راه اندازی مسابقات کشتی در کشور اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی چندماهه کشتی، فدراسیون به دنبال این بود که با تمهیداتی، جان دوباره‌ای به کشتی بدهد و به همین دلیل با رایزنی‌هایی که با وزارت بهداشت انجام شد و ارائه پروتکل‌های بهداشتی توانستیم مجوز برگزاری رقابت های لیگ برتر را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، حفظ آمادگی نسبی قهرمانان کشتی، ایجاد منبع درآمد برای کشتی گیران و مربیان و همچنین بردن کشتی در خانه‌های مردم و علاقمندان به این رشته بود، ضمن اینکه می‌خواستیم ارزیابی نیز از ملی پوشان خود در این مسابقات داشته باشیم.

نتایج روز نخست لیگ برتر کشتی آزاد

عسگری ادامه داد: خوشبختانه لیگ با استقبال تیم‌ها روبرو شد و مسابقات با نظم و برنامه ریزی مناسبی در حال برگزاری است و فدراسیون در نظر دارد رقابت‌های نیمه نهایی و فینال مسابقات آزاد و فرنگی را هفته آینده با کیفیت خوبی برگزار کند.

وی در مورد نحوه قضاوت‌ها در لیگ برتر کشتی تصریح کرد: به جز یکی دو مورد که به داوری‌ها اعتراض شد، مشکل خاصی نبود. گاهی اوقات اشباهات فردی در باز بینی داوری رخ می‌دهد که باید تلاش شود که از این دست اتفاقات نیفتد. یکی از اقدامات فدراسیون استفاده از گروه پروتست جدید با چند دوربین از زاویه‌های مختلف در ادامه مسابقات است.

او در مورد نظر فدراسیون در مورد عملکرد کمیسیون داوران گفت: به منظور جوانگرایی و آینده‌نگری در داوری کشتی کشور، محمد مصلایی پور داور المپیکی کشورمان را به عنوان سرپرستی این کمیسیون منصوب کردیم چراکه عقیده داریم اگر قرار باشد نماینده‌ای از کشورمان به عنوان مدرس در داوری کشتی دنیا و اتحادیه جهانی داشته باشیم باید از داوران جوان و آینده‌دار حمایت‌های لازم را انجام دهیم و به نظر ما مصلایی‌پور و سایر جوانان از این دست می‌تواند مانند داورانی که در گذشته در اتحادیه جهانی به عنوان مدرس و نماینده داشتیم، در داوری کشتی جهان موفق باشد.

دبیر فدراسیون کشتی ادامه داد: البته اقدامات خوبی در زمان ریاست ناصر فروتن در کمیسیون داوران از جمله تهیه اپلیکیشن داوری، ارتقاء حق الزحمه داوری، نحوه ارزیابی داوران انجام شد که در مدت زمان حضور  مصلایی‌پور در کمیسیون داوران نیز این موارد پیگیری شد که  می‌توان به جذب اسپانسر اختصاصی برای داوری کشتی و همچنین جلسات متعدد به منظور برنامه ریزی به جهت ارتقاء جایگاه داوری در دنیا اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا استفاده از جوانان کاربلد و آینده‌دار در جایگاه‌های مدیریتی، در دستور کار فدراسیون قرار دارد و گاهی اوقات در کار کاستی‌های اتفاق می‌افتد که نباید نا امید شد و تصمیمات عجولانه گرفت. قطعا فدراسیون کشتی پشتیبان کمیسیون داروان و تصمیمات آن است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی فدراسیون کشتی برنامه ریزی داوری کشتی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند