Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:40:23 GMT

پلمب ۲ شرکت بازاریابی غیر مجاز در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۷۴۴۳

پلمب ۲ شرکت بازاریابی غیر مجاز در ملایر

سرهنگ محمد باقر سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با توجه به حساسیت فعالیت های صنفی در امر بازار یابی شبکه ای و تشابه گسترده آن با فعالیت های هرمی، نظارت بر فعالیت های شرکت های بازاریاب از موضوعاتی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ملایر در اجرای برنامه های نظارتی از فعالیت غیر مجاز و بدون مجوز قانونی دو شرکت بازار یاب در این شهرستان در زمینه فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی همچنین فروش وسایل و صنایع دستی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلگی عنوان کرد: برای جلوگیری از ادامه فعالیت این شرکت ها ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی به اتفاق نمایندگان اداره صمت از این مکان ها بازدید و با تشکیل پرونده، این شرکت ها پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: شرکت های مذکور به صورت غیرمجاز و با هدف ترغیب افراد به خرید و سرمایه گذاری، قصد سوء استفاده مالی و کلاهبرداری را دارند که باید شهروندان قبل از مراجعه به این شرکت ها به منظور سرمایه گذاری، نسبت به شناسایی دقیق اصالت شرکت از نظر قانونی اقدام کنند.

کشف ۴۰۰ میلیون ریال چوب جنگلی قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از کشف ۴۰۰ میلیون ریال چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون دراین شهرستان خبر دا و افزود: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی در ایست و بازرسی حرم آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی این خودرو به منظور بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله آن متوقف شد.

وی افزود: با بازرسی به عمل آمده توسط ماموران از داخل خودرو، مقدار ۱۳ هزار کیلوگرم چوب جنگلی بدون مجوز قانونی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد که با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد.

کد خبر 5089897

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان پلمب بازاریابی شبکه ای ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا شهرستان کرج بارش برف محسن فخری زاده بوشهر روز دانشجو گرگان شهرکرد کرمانشاه شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند

سرهنگ علی درویشی گفت : به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان ، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در منطقه اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند.

وی اظهار کرد : پس از هماهنگی قضائی،کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت : در بازدید از مکان های فعالیت این افراد ، سیستم رایانه ای ، جزوات و کتاب های آموزشی به دست آمد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

درویشی با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهم ترین شگرد شرکت‌ های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان نوشهر با جمعیتی ۱۴۰ هزار نفر از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قراردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود