Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری با اشاره به اینکه بهره برداری از سفره های زیر زمینی بهترین روش برای کنترل آب است، گفت: تسهیلات نصب کنتورهای هوشمند برای مصارف کشاورزی پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « گودرز امیری» امروز(17 آذر) در جلسه هماهنگی تسهیلات بانک کشاورزی، اظهار داشت: بهره برداری از ظرفیت های بومی مهم ترین گام در تحقق رشد و توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به ظرفیت های گسترده استان در حوزه کشاورزی، افزود: تقویت این ظرفیت می تواند بستر رشد و توسعه استان باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین روش ها برای کنترل آب از سفره‌های زیرزمینی به واسطه چاه‌ها، نصب  کنتورهای هوشمند است.

 

امیری ادامه داد: این مهم می‌تواند سهم به سزایی در کنترل مصارف آبی و مدیریت آن داشته باشد، اما موضوعی که امروز سبب عدم استقبال از این کنتورها شده قیمت‌ بالای آن بوده که تهیه آن در توان کشاورزان نیست. 

 

وی با اشاره به اهمیت نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های آب، افزود: تسهیلات  نصب کنتورهای هوشمند برای مصارف کشاورزی پرداخت می شود.

 

گفتنی است، مجهز شدن کلیع چاه های جدید به کنتور، لحاظ شدن هزینه طرح ها در اجرای طرحهای شبکه آبیاری تحت فشار هزینه خرید ونصب کنتور هوشمند حجمی،  اعطای تسهیلات بانکی تا سقف 15 میلیون تومان به  مالکین چاه ها جهت نصب کنتور با معرفی نامه شرکت آب منطقه ای استان توسط بانک کشاورزی  از مصوبات این جلسه بوده است.

 

شرکت توزیع برق در ارائه خدمات به مالکین چاههای برقی نصب کنتور هوشمند را در اولویت قرار داده و با هماهنگی شرکت آب منطقه ای از ارائه خدمات به چاههای فاقدکنتورهوشمند خودداری نماید و شرکت توزیع برق نسبت به تامین برق جهت موتور تلمبه های دیزلی تسریع  نمایندونصب کنتور هوشمند برروی موتور تلمبه ها در دستور کار قرار گیرد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنتور آب سفره های زیر زمینی اراضی کشاورزی نصب کنتور هوشمند کنتورهای هوشمند چاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد