Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: از هفته جاری از تمامی مسافران ورودی به کشور از مرز تمرچین به منظور کنترل بیماری کرونا تست "پی سی آر" گرفته می شود.

علی مصطفوی روز دوشنبه در جلسه  کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به ضرورت شناسایی و مراقبت از مبتلایان به بیماری کرونا بویژه مسافران ورودی به کشور، گفت: در مرز تمرچین به مدت یک ماه بصورت آزمایشی از مسافران ورودی به کشور تست "تست پی سی آر" گرفته خواهد شد و درصورت مثبت بودن نتیجه آزمایش اتباع خارجی از ورود آنان به کشور ممانعت به عمل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورت ورود اتباع ایرانی به کشور و مثبت بودن تست کرونا آنان نیز مراقبت های بهداشتی و درمانی برای آنان در داخل کشورمان انجام خواهد گرفت.

مصطفوی همچنین از بازگشایی میدان های دواب در شهرستانهای استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان با نظارت متولیان امر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی یکی از میدان های دواب رسمی بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی تست پی سی آر مرز تمرچین مسافران ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم

تین نیوز

برخی رانندگان کامیون کشورمان طی تماس با تین نیوز از مشکلاتی که برای خود آنها یا همکارانشان در این کشور ایجاد شده است، شکایت کردند. بر اساس اظهارات این رانندگان کامیون ترانزیت ، تصادف منجر به فوت و در واقع قتل غیرعمد در کشور آذربایجان برای آنها به نوعی اسارت و بیگاری تبدیل شده است.

در این فیلم کوتاه به بازگویی و بررسی این مشکلات پرداخته ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟