Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین دشتی با اشاره به اینکه ۳۶۰ مورد اقلام جهیزیه برای نوعروسان مورد حمایت این نهاد به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت، اظهار کرد: با همکاری بخش خصوصی نیز ۶۰ مورد جهیزیه به ارزش ۷۲۰ میلیون تومان در بین مددجویان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برای ۵۰ خانواده مورد حمایت که به تازگی صاحب مسکن شده بودند و مشکل وسیله گرمایشی داشتند، وسایل مورد نیاز تهیه و در اختیارشان قرار گرفت، افزود: «پکیچ» مناسب با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین مرکز نیکوکاری تهیه و در بین مددجویان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به شرایط جوی و بارش برف و باران گفت: ایزوگام پشت‌بام، لوله‌کشی گاز و تعمیرات کلی و جزئی برای ۲ هزار و ۴۰۰ باب از منازل مددجویان انجام می‌شود و نیز ۲۰۰ خانواده از «آبگرمکن دیواری» و ۲۰۰ خانوار دیگر با شروع فصل سرمای اردبیل از بخاری گازی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه علاوه بر برودت هوای سرد، امسال با شیوع ویروس کرونا نیز روبه‌رو هستیم، افزود: در دوره کنونی، اقشار آسیب‌پذیر بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری‌رسانی هستند که باید با همدلی و همکاری‌های گسترده‌تر گام‌های مؤثری برای رفع مشکلات آنها برداریم.

دشتی با اشاره به اینکه هم‌اکنون خانوار تحت حمایت در سطح استان نیازمند تأمین ۶۰۰ بخاری گازی هستند، گفت: ۵۰۰ منزل مددجویی نیز فاقد «آبگرمکن» است که از نیکوکاران خواستاریم همچون گذشته یاریگر این نهاد در تأمین وسایل مورد نیاز خانواده‌های مورد حمایت باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه تمامی خدمات کمیته امداد استان اردبیل بر اساس سیستم نیازسنجی به خانوار مورد حمایت ارائه می‌شود، اعلام کرد: مددکاران پس از رصد مشکلات اساسی خانوار مورد حمایت، آن را در سیستم‌نیازسنجی ثبت می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، خدمات به مددجویان ارائه شود.

وی با اعلام اینکه همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تهیه و تأمین وسایل گرمایشی و پکیچ هستیم، بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به یاری خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل بشتابند.

کد خبر 5089975

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل حسین دشتی کمک به نیازمندان مسکن مددجویان ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا بوشهر شهرستان کرج بارش برف محسن فخری زاده روز دانشجو گرگان کرمانشاه شهرکرد استان اردبیل کمیته امداد مورد حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی