Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: چند محور مسدود این استان پس از فروکش کردن آب‌های سطحی و برطرف شدن ریزش‌ها، توسط اکیپ‌های راهداری بازگشایی شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدحمیدرضا علم، با اشاره به بارندگی شدید روز یکشنبه در مناطقی از استان بوشهر گفت: در برخی از مناطق استان در طول یک ساعت بیش از ۱۶۰ میلی‌متر باران بارید که به‌دنبال این بارش‌ها، اکیپ‌های راهداری بلافاصله نسبت‌به رسیدگی به محور‌های جاده‌ای اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او محور برازجان-کازرون را از محور‌های مسدودی خواند که به‌سرعت بازگشایی شده است و افزود: در بخش‌هایی از این محور از جمله محدوده "کنارتخته" شاهد ریزش‌های زیادی بودیم که با استقرار سه اکیپ راهداری در این منطقه و با مدیریت ترافیک، این ریزش‌ها را به‌طور کامل پاکسازی کردیم.

علم ادامه داد: آب‌های سطحی در چند نقطه از محور برازجان-گناوه نیز از روی محور عبور کرده بود که ما مجبور به مسدود کردن این محور شدیم تا سرریز آب کمتر شود. همچنین با رسیدن جریان آب‌های جنوب شهرستان کازرون به پل "کلل" برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای با هماهنگی مدیریت بحران استان، این پل را روز گذشته به طور موقت بستیم که امروز این پل بازگشایی شد و تردد بر روی آن برقرار است.

او عنوان کرد: دو محور دیلم-هندیجان و دیلم-بهبهان نیز که به دلیل جریان آب‌های سطحی، روز گذشته با حضور عوامل راهداری به‌طور موقت مسدود بودند، امروز بازگشایی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، محور گناوه به جاده ساحلی بوشهر را تنها محور مسدود این استان خواند و گفت: انسداد این محور نیز به‌دلیل جریان آب‌های سطحی بر روی نقاطی از این محور است و احتمال دارد با فروکش کردن آب‌های سطحی در ۲۴ ساعت آینده، این محور نیز بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: انسداد ۴ محور استان بوشهر به دلیل بارش‌ها| مردم فعلاً از جاده‌های کوهستانی تردد نکنند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی راهداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راهداری استان بوشهر آب های سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل سامانه بارشی از روز گذشته در استان فعال شده بامداد امروز شدت گرفته است که منجر به مسدود شدن برخی از محورهای استان شده است.

وی افزود: محور گنبد کلاله محدوده پل بایلر به دلیل طغیان رودخانه موقت مسدود شد و محور گنبد به سمت مینودشت جایگزین این محور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه سطح جاده‌های استان گلستان لغزنده است و پدیده مه گرفتگی در نقاط جنگلی وجود دارد، گفت: در محور توسکستان شاهد بارش برف هستیم و به دلیل تردد و حجم ماشین‌ها کار نمک پاشی در حال انجام است.

وی یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت حتماً با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند و اطلاعات راه مطلع شوند.

کد خبر 6087158

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد