Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری استان گفت: از آغاز سال تحصیلی 1400-1399 بیش از 300 عنوان محتوای آموزشی تولید و تدوین شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جعفر زنجانی رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری در راستای آموزش­های مجازی انجام شده، گفت: آموزش مجازی دروس منتخب دوره اول و دوم متوسطه توسط دبیران توانمند استان، تدوین و بارگذاری محتواهای تولید شده در شرایط شیوع بیماری کرونا، که با هدف تحقق شعار تعطیل ناپذیر بودن آموزش و تحقق توسعه عدالت آموزشی جزء دغدغه اصلی اداره کل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، 

زنجانی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خلاق و جهادی باعث پیشرو بودن استان در تولید محتواهای آموزشی و ارائه به دانش آموزان استان شده است. شرایط موجود نقطه قوتی در توسعه عدالت آموزشی می باشد که طبق احصاء نظرات مدیران مدارس متوسطه نظری و  دوره اول متوسطه، انجام برنامه آموزش مجازی دروس مورد استقبال حداکثری دانش آموزان عزیز استان قرار گرفته است.

جعفر زنجانی اضافه کرد: با راه اندازی کانال آموزشی دروس دوره اول و دوم متوسطه در فضای شاد به آدرس am2zn_shad@، تمامی محتواهای تولید شده در استان در کانال مربوطه بارگذاری می گردد. با عضویت بالای 4300 نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه و متوسطه نظری در سال تحصیلی 1400-1399 تحقق کامل اهداف مورد نظر ادره کل آموزش و پرورش استان دور از دسترس نمی باشد.

وی بیان کرد: در دوره دوم متوسطه نظری در پایه دهم 46محتوا بالغ بر1840 دقیقه، در پایه یازدهم 74 عنوان محتوا بالغ بر 2960 دقیقه و در پایه دوازدهم 100 عنوان محتوا بالغ بر 4000 دقیقه تا پایان آبان 99 تولید و در کانال اداره آموزش دوره دم متوسطه استان در فضای شاد بارگذاری شده است. همچنین در دوره اول متوسطه در پایه هفتم 22 عنوان محتوا بالغ بر 660 دقیقه ، در پایه هشتم 25 عنوان محتوا بالغ بر750 دقیقه و در پایه نهم 55 عنوان محتوا بالغ بر1650 دقیقه محتوا تولید و بارگذاری شده است.

جعفر زنجانی رئیس اداره دوره اول و دوم متوسطه نظری در پایان گفت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دبیران و مدیران و عوامل موثر در تولید و انتشار محتواهای آموزشی تاکید کرد با توجه به تولید، تدوین و بارگذاری 322 عنوان محتوای آموزشی بالغ بر 11860 دقیقه توسط اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری، آرزومندیم هرچه سریع­ تر با ریشه کن شدن بیماری کووید-19 شاهد دایر بودن آموزش های حضوری در مدارس باشیم که با حمایت های همه جانبه مدیر کل محترم تا آن روز با تمام توان و قوا نسبت به تولید محتواهای آموزشی ادامه خواهیم داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس اداره آموزش تولید و تدوین دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره آموزش دوره متوسطه نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر پیشگیری از جرم دادگستری کل استان کردستان ظهر یکشنبه در حاشیه نخستین دوره از کارگاه آموزش حقوقی مشاوران املاک کردستان در سال‌جاری اظهار کرد: به همت این معاونت و اتحادیه مشاورین املاک استان، نخستین دوره از کارگاه‌های آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در استان در سال جاری با ارائه سرفصل‌های مهم و کاربردی مرتبط با معاملات برای ۸۲ نفر از مشاوران املاک شهر سنندج توسط اساتید مجرب تدریس شد.

حسن اصلانی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را ارتقا آگاهی‌های حقوقی، پیشگیری از تخلفات صنفی و کاهش ورودی پرونده به محاکم عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش مشاوران املاک در پیشگیری از کلاهبرداری، انتقال مال غیر، فروش و پیش‌فروش ملک واحد به چند نفر و غیره این افراد باید دانش حقوقی لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی سرفصل‌هایی چون تعریف سند، انواع آن، آثار سند رسمی، شرایط صحت قرارداد، شناخت اموال منقول و غیرمنقول، وظایف دفاتر ثبت اسناد و املاک، نحوه تنظیم قرارداد و شروط معامله، آشنایی با جرم جعل و اسناد مجعول و راهکارهای پیشگیرانه جرایم مرتبط با اصناف تدریس می‌شود.

اصلانی افزود: این دوره آموزشی به مدت سه روز در محل سالن اجتماعات معاونت اجتماعی دادگستری استان برگزار و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی به عمل آمد که نهایتاً برای کسانی که نمره لازم را اخذ کنند پروانه تخصصی صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: مشاورانی که موفق به شرکت در این دوره‌ها نشوند و یا نمره قبولی اخذ ننمایند، برای آنها پروانه تخصصی صادر نمی‌شود و قانوناً کسانی که پروانه تخصصی نداشته باشند پروانه کسب آنها غیرفعال می‌شود.

کد خبر 6091094

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود