Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@22:03:44 GMT

فروزنده: ۸۰ درصد مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۱۷۰۵

فروزنده: ۸۰ درصد مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند

خبرآنلاین گفت‌وگویی با لطف الله فروزنده، عضو جمعیت ایثارگران انچام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

نمره منفی مردم به‌ دوم‌خردادی‌ها

دوم خردادی‌ها با عملکردشان، یک نمره منفی از مردم دریافت کرده‌اند و یقینا مردم نسبت به این جریان دیدگاه مثبتی ندارند چراکه کارآمدی ندیده‌اند؛ بنابراین اگر اصولگرایان بتوانند به یک انسجام و وحدت برسند یقینا موفق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرای خاکستری، نگاه جناحی ندارند 

عموم مردم که مشهور به آرای خاکستری هستند نگاه جناحی ندارند از این رو اگر احساس کنند فردی می‌تواند مسائل و مشکلات را حل کند و در عین حال شعارش را نیز بپذیرند به آن فرد رأی خواهند داد. 

روحانی وعده داد که مشکلات را با مذاکره حل خواهد کرد. به هر حال مردم هم اعتماد کردند و رأی دادند.

بعداز ۸ سال قدرت باید به جریان بعدی تحویل داده شود

در حال حاضر تا حدودی اعتمادی ایجاد شده است چرا که در انتخابات مجلس، مشارکت در تهران و در مجموع کم بود اما در برخی حوزه‌ها میزان مشارکت گسترده بود که در نتیجه نمایندگان اصولگرا پیروز شدند. این موضوع نشان می‌دهد که مردم به جریان اصولگرا اعتماد دارند.

معمولا در وادی سیاسی ما این گونه است که اگر جریانی ۸ سال در قدرت باشد شرایطی ایجاد می‌شود که باید قدرت را به جریان بعدی، تحویل دهد.

دولتی که شعار مذاکره با آمریکا را سر دهد، برای کشور آسیب زا خواهد بود

بنده خوشبینم و نگاه سیاسی ندارم از این رو امیداوارم دولتی کارآمد بیاید چرا که آنچه برای کشور مهم است یک دولت کارآمدِ توانا و معتقد به توانمندی‌های داخلی است.

دولتی که بخواهد مجددا شعار مذاکره و اعتماد به بیگانگان سر دهد، چه اصولگرا باشد و چه اصلاح طلب باشد، فرقی ندارد، برای کشور آسیب زا است. 

کاندیداهای ۱۴۰۰ باید برنامه و تیم داشته باشند

اینکه گفته شود اصولگرایان بیایند رییس جمهوری آینده را در اختیار بگیرند کفایت نمی‌کند بلکه دولت بعدی باید تمام هم و غم خود را برحل مشکلات کشور متمرکز کند.

فردی که به صحنه انتخابات ۱۴۰۰ وارد می‌شود باید ببیند برنامه و تیمی دارد که مشکلات را حل کند و از ظرفیت‌ها استفاده کند و به بیانی مدیریت جهادی داشته باشد مردم هم به دنبال چنین چهره‌ای هستند که امیدواریم این اتفاق رخ دهد. 

دلخوش کردن به بایدن و مذاکره با آمریکا نادرست است

روشن است که مذاکره با آمریکا بسیار نادرست است اگر با کشورهای دیگر مذاکره کنیم ایرادی ندارد اما قابل اعتماد نبودن آمریکا و اروپا برای ما نمایان شده و به برجام عمل نکردند.

دلخوش‌کردن به مذاکره و اینکه بایدن روی کار بیاید نادرست است چراکه ماهیت آمریکا استکباری است و تنها شیوه هایشان متفاوت است حال ترامپ برخورد خشنی داشت و بایدن ممکن است ملایم‌تر برخورد کند اما هدف اصلی یکی است تا گفتمان انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

وقتی آنها در این شرایط اقدام به ترور دانشمندان هسته‌ای می‌کنند پیام دشمنی و مبارزه با ایران می‌دهند. در حال حاضر رسانه‌های آنها برای ما خط و نشان می‌کشند از این رو مذاکره مفهومی ندارد.

هر کس دلسوز است برای مردم روشنگری کند اینکه در این دوره، ظریف و روحانی مذاکره کردند و نتیجه آن را مشاهده کردند، صحبت از مذاکره خنده‌دار است. 

۸۰ درصد مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند

مردم به شدت به آمریکا بدبین هستند و از آن عصبانی و ناراحت هستند چراکه دو قهرمان ملی، یکی قهرمان مقاومت یعنی سردار سلیمانی و دیگری قهرمان هسته‌ای و دفاعی یعنی فخری‌زاده را در این راه از دست داده‌اند.

براساس نظرسنجی‌ها، بالای۸۰ درصد مردم، ضد آمریکایی‌ها و مذاکره با آمریکا هستند متاسفانه این القاء یک جریان سیاسی است چون ورشکسته شده و هیچ برنامه‌ای ندارد این اظهارات را مطرح می‌کند.

منبع: الف

کلیدواژه: مذاکره با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت نفت در روز دوشنبه پس از بالا رفتن قیمت نفت خام عربستان برای فروش به اکثر مناطق و همچنین کمرنگ شدن دورنمای آتش‌بس در غزه افزایش یافت. بدین ترتیب ترس از گسترش جنگ رژیم صهیونیستی و حماس در منطقه نفت‌خیز خاورمیانه تشدید شده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۳۳ سنت معادل ۰.۴۰ درصد افزایش به ۸۳ دلار و ۲۹ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۳۶ سنت معادل ۰.۴۶ درصد افزایش ۷۸ دلار و ۴۷ سنت معامله می‌شود.
عربستان قیمت رسمی فروش نفت خام خود به آسیا، شمال غرب اروپا و منطقه مدیترانه را در ماه ژوئن افزایش داده که حاکی از افزایش تقاضا در این مناطق در فصل تابستان است.

هر دوی این شاخص‌های نفتی بیشترین کاهش قیمت هفتگی طی سه ماه گذشته را در هفته گذشته تجربه کردند. نفت برنت بیش از ۷ درصد و نفت آمریکا ۶.۸ درصد از ارزش خود را طی یک هفته گذشته از دست داد. انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و به تعویق افتادن احتمالی زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی این کشور از دلایل کاهش قیمت نفت بود.
آغاز دوباره مذاکرات برای آتش بس در غزه هم تاثیر مخاطرات ژئوپلیتیکی در افزایش قیمت نفت را کاهش داده بود.
اما دورنمای رسیدن به یک قرارداد آتش‌بس کمرنگ شده است. حماس خواستار پایان جنگ در ازای آزادسازی گروگان‌ها شده و بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده است.
از طرف دیگر، شرکت‌های انرژی آمریکا تعداد چاه‌های فعال نفت و گاز خود را برای دومین هفته پیاپی کاهش داده‌اند. تعداد چاه‌های نفت آمریکا تا ۴۹۹ حلقه پایین آمده که بیشترین کاهش هفتگی از نوامبر ۲۰۲۳ را نشان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • وعده صادق احساس غرور ملی بود / میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • تهاجم زمینی به رفح یا توافق/ در میز آتش‌بس چه می‌گذرد؟
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره