Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از آغاز درختکاری و تقویت پوشش گیاهی در ۱۱ هزار و ۲۰۸ هکتار از اراضی ملی استان سمنان همزمان با روز جهانی خاک خبر داد.

 منوچهر فخری 17 آذرماه در حاشیه این آیین غرس نهال که به مناسبت روز جهانی خاک در پارک سوکان سمنان برگزار شد اظهار کرد: تقویت پوشش گیاهی در جلوگیری از بیابان‌زائی در استان سمنان تاثیر قابل توجهی دارد و سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان همواره به تقویت پوشش‌گیاهی و خاک اهمیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: مسئولان مربوط در کنار توجه به اهمیت آب برای جلوگیری از فرسایش خاک و بیابانزائی، به اصل حفاظت از خاک هم توجه ویژه داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: در سال های گذشته اقدام های خوبی برای حفظ پوشش گیاهی با اجرای طرح های آبخیزداری انجام شده است که این رویه اصولی با تمام قوا ادامه یابد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آیین گرامیداشت روز جهانی خاک چند نهال در اطراف پارک سوکان شهرستان سمنان سمنان غرس و در ادامه از مرکز تولید نهالستان شهید عموزاده سمنان بازدید کرد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز جهانی خاک استان سمنان پوشش گیاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنج‌کاری در گیلان

دیگر خبرها

  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود