Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امروز برنامه همکاری بیمه ایران و شرکت ایساکو به منظور بهره‌برداری و پیاده‌سازی پلتفرم جامع مکان‌محور در حوزه ارائه خدمات‌رسانی سیار به مشتریان و زیان‌دیدگان حوادث رانندگی در سراسر کشور برگزار شد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در این مراسم اظهار کرد: در بحث تولید خودرو از ابتدای سال تا آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۵۹ درصدی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از ابتدای آذر ماه تا کنون ۳۰ درصد تولید روزانه خودروهای ایران خودرو رشد کرده است.

وی ادامه داد: موضوعی که قابل توجه مردم است، تعهدات معوق است که سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار دستگاه معوق با اقدامات صورت گرفته کاهش پیدا کرده و این تعهدات معوق به ۱۸ هزار دستگاه رسید.

این مقام مسئول گفت: برای رساندن خودرو به مردم چند راه وجود دارد به طوری که حدود ۲۰۰ دستگاه از طریق جاده و ۴۰۰ دستگاه از طریق ریل می تواند به دست افراد برسد. افرادی که قصد دریافت خودروی خود درب کارخانه دارند، می‌توانند با مراجعه به کارخانه هر روز از هفته (حتی روزهای تعطیل) خودروی خود را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: آغاز فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا از امروز

مقیمی در پایان اظهار کرد: یکی از وجوه مشترک بین بیمه ایران و ایران خودرو این است که مشتریان هر دو "مردم" هستند. مشتری می‌تواند خودش انتخاب کند که خواستار خدمات در چه حوزه‌ای است و خودش تصمیم بگیرد که خودرو به چه محلی اعزام شود.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایران خودرو خودروسازان ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان