Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آلومینیوم اراک با شکست ۴ بر یک ماشین سازی تبریز توانست پرگل‌ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر را رقم بزند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، آلومینیوم که پس از 18 سال به حسرت اراکی‌ها برای حضور در لیگ برتر پایان داد امروز در یک بازی تهاجمی و دیدنی توانست نخستین برد خود در لیگ برتر را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آلومینیوم که در بازی نخست یک باخت سنگین 3 بر صفر برابر نساجی داشت، با برخی مشکلات لیگ را آغاز کرد و پس از آن با حل مشکلات آرام آرام روندی رو به رشد را شروع کرد به طوری که در نهایت 2 باخت و 2 تساوی کسب کرد.

امروز آلومینیوم قعرنشین درحالی میزبان ماشین‌سازی انتهای جدولی بود که هر دو تیم انگیزه بالایی برای کسب امتیاز داشتند که همین امر سبب نمایش بازی تهاجمی از سوی دو تیم بود.

آلومینیوم اراک در غیاب محمد ایران پوریان و مرتضی آقاخان که مصدوم بودند، با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، سید مهدی حسینی، محمد علی‌نژاد، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، محسن ربیع‌خواه، سعید باقرپسند و حامد پاکدل به میدان رفت.

در آن سوی میدان بازی هم بیاتلو جوان‌ترین سرمربی لیگ برتر نیز ماشین سازی را با ترکیب محمدامین رضایی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، امین باصفا، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، ابوالفضل رزاق‌پور، اصغر نصیری، میلاد خدایی‌اصل، سیدمحمد حسینی به مصاف آلومینیوم فرستاد.

در دقیقه 16 ضربه حامد پاکدل با اختلاف به بیرون رفت، دقایقی بعد هم باقرپسند با یک حرکت انفرادی خط دفاع ماشین‌سازی را به بهم ریخته و شوت محکمی به سمت دروازه ماشین‌سازی داشت که با واکنش دیدنی "محمدامین رضایی" دروازه بان ماشین‌سازی روبه‌رو شد.

در دقیقه 23 و از روی یک شروع مجدد فرصتی شد تا حامد پاکدل نخستین گل بازی و نخستین گل آلومینیوم اراک را در لیگ برتر به ثمر برساند و این تیم اراکی را یک بر صفر از حریف پیش بیندازد.

پس از گل ماشین‌سازی آرام آرام فشار خود را افزایش داد، بازی ادامه داشت تا آنجا که در دقیقه 39 مصطفی احمدی به دلیل خطا بر روی بازیکن حریف نخستین کارت زرد را از داور این بازی دریافت کرد.

اراک| پیروزی یک نیمه‌‌ای آلومینیوم در مقابل ماشین سازی/ نخستین گل باشگاه آلومینیوم در لیگ برتر اراک| ترکیب تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل آلومینیوم اعلام شد اراک| ترکیب آلومینیوم مقابل ماشین‌سازی تبریز اعلام شد

در ادامه ماشین سازی تلاش بیشتری برای رسیدن به گل تساوی کرد اما موفق نشد و در دقایق پایانی حرکت این تیم تبریزی و ضربه پیمان بابایی به بیرون رفت تا در نهایت نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر آلومینیوم اراک به پایان برسد.

نیمه دوم که به عنوان نیمه مربیان شناخته می‌شود نیمه آلومینیوم بود تا برتری خود را به میهمان تبریزی دیکته کرده و جمع گل‌های زده شده خود را افزایش دهد.

دقیقه 53 بار دیگر حامد پاکدل بازیکن آلومینیوم توانست دومین گل خود و تیم آلومینیوم را در دقیقه 53 وارد دروازه آلومینیوم کند تا اختلاف دو تیم به 2 گل برسد.

پس از گل دوم باز هم یاران خطیبی عقب ننشستند و حمله خود به سمت دروازه ماشین‌سازی را ادامه دادند تا 4 دقیقه بعد در دقیقه 57 روی ضربه باقرپسند آلومینیوم میزبان به گل سوم برسد.

اما باز هم حملات اراکی‌ها ادامه داشت که در دقیقه 63 حرکت باقرپسند به سمت دروازه ماشین سازی سبب به وجود آمدن تک به تک با دروازه بان ماشین سازی شود که در نهایت رضایی در این مصاف موفق به کنترل توپ شد.

این درحالی بود که خطیبی با تغییر در ترکیب تیم و قرار دادن شریفات در سمت راست زمین پیش‌بینی و آنالیزهای کادرفنی ماشین‌سازی را خنثی و بی اثر کرد.

هرچند پس از گل سوم، حمله‌های آلومینیوم اراک پایان نداشت به طوری که باقرپسند توانست در دقیقه 73 دومین گل خود و گل چهارم آلومینیوم اراک را به ثمر برساند.

دقیقه 77 ماشین سازی تلاش کرد تا شاید یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما دروازه بان جوان تیم آلومینیوم در یک واکنش دیدنی مانع از فروریختن دروازه نماینده استان مرکزی در لیگ برتر شد.

پس از گل چهارم آلومینیوم، خطیبی به تغییر در خط حمله خود دست زد تا شاید با تعویض بازیکنان آلومینیوم بتواند به گل‌های بیشتری در برابر تیم فصل قبل خود در لیگ برتر برسد.

در دقیقه 85 در یک حمله و ضربه تماشایی شوت از راه دور تیم ماشین‌سازی تبریز توانست توسط فرزاد محمدی به گل نخست خود برسد و بازی را به نتیجه 4 بر یک برسانند.

پس از 5 دقیقه وقت اضافه اعلامی داور بازی، این رقابت با نتیجه 4 بر یک به سود تیم فوتبال آلومینیوم اراک به پایان رسید.

انتهای پیام/711/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلومینیوم اراک ماشین سازی لیگ برتر حامد پاکدل پس از گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان اوسمار ویرا در شرایطی در استادیوم امام خمینی اراک روبروی آلومینیوم قرار خواهند گرفت که حمایت ویژه‌ای از سوی طرفداران خودی را شاهد هستند.

در حالیکه تماشاگران و طرفداران آلومینیوم اراک سکوهای روبروی جایگاه را به خود اختصاص داده‌اند، پرسپولیسیها نیز روی سکوهای پشت دروازه و همچنین پشت نیمکت و جایگاه حضوری پررنگ دارند تا این بازی با شور و هیجان و کری شدیدی بین آنها همراه باشد.

پرسپوليس در این بازی علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت و سعید صادقی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد.

دانیال اسماعیلی فر نیز در شرایطی که طی روزهای اخیر با سرماخوردگی مواجه بود، خود را به این بازی رسانده است.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند