Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:51:08 GMT

سازمان ملل از الحشد الشعبی قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۵۷۳۴

سازمان ملل از الحشد الشعبی قدردانی کرد

به گزارش ایرنا از کانال "صابرین نیوز" وابسته به نیروهای مقاومت عراق، این قدردانی بلاسخارت به خاطر نقش برجسته الحشد الشعبی در بازگشت آوارگان عراقی به شهر"موصل" مرکز استان نینوا در شمال این کشور صورت گرفته است.

این کانال خبری به جزییات، مکان و زمان دقیق سخنان نماینده ویزه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق اشاره‌ای نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارلمان عراق ۲۶ نوامبر ۲۰۱۶  با اکثریت آراء «الحشد الشعبی» را بخشی رسمی از نیروهای مسلح عراق اعلام کرد.

بسیج مردمی یا همان الحشد الشعبی متشکل از گروه‌های مختلف عراقی است که با درخواست آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالی‌قدر شیعیان عراق همزمان با سقوط شهر موصل در ۱۰ ژوئن ۲۰۱۴ تشکیل شد.

حضور گسترده مردم به ویژه جوانان عراقی در کنار ارتش در قالب بسیج مردمی، توان نظامی این کشور را دوچندان کرد و برآیند آن، آزادسازی مناطق راهبردی عراق از جمله موصل از اشغال داعش است.

گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۴، با حمله به عراق، بخش‌های وسیعی از مناطق شمالی و غربی این کشور را اشغال و جنایات بی‌شماری انجام داد.

 از آن زمان تاکنون ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی این کشور همه این مناطق از جمله شهر موصل را از اشغال عناصر داعش و کار تروریست‌ها در عراق را خاتمه دادند.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد عراق الحشد الشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد عراق الحشد الشعبی سازمان ملل متحد عراق الحشد الشعبی اخبار کنکور الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد