Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از تولید ۶۰۸ محتوای آموزشی در ماه های مهر و آبان سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان خبر داد

 محمدکریم فرهاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محتواهای آموزشی به همت سرگروه های آموزشی مقطع ابتدایی و آموزگاران توانمند و علاقمند در هر پایه تولید و در کانال های شاد شهرستان ملایر بارگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه تمامی محتواهای ارسالی توسط کارگروه های تخصصی بررسی شده است، افزود: نقص‌های احتمالی آموزش ها پیش از بارگذاری رفع می شود.

وی آموزش فرد به فرد و گروهی به آموزگاران علاقمند در زمینه نرم افزارهای تولید محتوا توسط کارگروه فناوری را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح، تجربه و تخصص تولیدکننده محتوا به سایر آموزگاران منتقل خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر ادامه داد: بین آموزگاران مجرب هر پایه بحث و تبادل نظر در زمینه محتواهای آموزشی در کارگروه ها که خود نوع منحصربفردی از آموزش است، با انجام این طرح انجام خواهد شد.

فرهاد به تولید محتوا های مورد تأیید در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: این محتواها در دسترس دانش آموزانی که از آموزش مجازی محروم هستند، قرار می گیرد.

وی در پایان یادآور شد: محتواهای آموزشی تأیید شده در اختیار تمامی مدیران قرارمی گیرد تا به نحو مقتضی به دانش آموزانی که دسترسی به فضای مجازی ندارند، برسد تا بدین ترتیب هیچ دانش آموزی از آموزش عقب نماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آموزش و پرورش تولید محتوا فضای مجازی دانش آموز همه باهم علیه کرونا شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان

معاون تربیت و آموزش فراجا از تغییر در محتوای آموزشی پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار  محمدحسین حمیدی در مراسم گرامیداشت روز معلم که صبح امروز در ستاد فراجا برگزار شد؛ گفت: ارکان ترتبیت در آموزش فراجا به این شکل است که شامل مربی، مدرسان و مربیان است و آنها در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌کنند. ما در راستای بازنگری و به روز شدن سرفصل‌ها و محتوای آموزشی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به آمار گروه‌های علمی گفت: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشکده ذیل دانشگاه امام حسن مجتبی ، ۱۵ دانشگاه جامع و هشت دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم. همچنین ۲۷۷هیئت علمی ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی ۳۷۳۵ نفر مربی داریم و ۷هزار و ۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

حمیدی ادامه داد: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه ها بر اساس آن شکل می‌گیرد. همچنین بازنگری های بسیاری در سرفصل ها و برنامه های عملیاتی با رویکرد مهارت محور در دستور کار قرار گرفت.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: دوره‌های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره‌های تخصصی مبتنی بر شغل تبدیل خواهد شد تا هم در درجه و هم آموزش های علمی تاثیرات مفیدتری داشته باشد.

حمیدی گفت: واکاوی و تحلیل عملیات‌های انتظامی با استفاده از خبرگان مرکز اجرایی آموزش در مراکز آموزشی انجام می‌شود و ما برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه تغییر در آموزش‌ها و منابع درسی داریم که ان‌شاءالله موثرتر واقع خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان