Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کرمان از پیگیری قضایی برای رفع مشکلات دو واحد تولیدی با مجموع اشتغال بالغ بر ۷۰۰ نفر خبر داد. خبرگزاری میزان - یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه و رفع موانع در کرمان از پیگیری قضایی برای رفع مشکلات دو واحد تولیدی در زمینه‌های ساخت تجهیزات خودرو و تولید سیم بکسل در بم و سیرجان خبر داد و گفت: با ایجاد زمینه فعالیت این واحد‌ها ضمن بی نیاز شدن کشور از واردات این کالاها، زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر در فاز نخست ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: براساس پیگیری‌های دادسرای کرمان و پشتیبانی دادگستری کل استان کرمان مشکلات موجود در زمینه صدور پروانه بهره برداری برای راه اندازی کارخانه تامین تجهیزات خودرو در بم رفع و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر فراهم شد.

وی ضمن اشاره به این مطلب که تجهیزات مورد نیاز این کارخانه به منطقه بم وارد شده و آماده نصب است، اظهار کرد: این تجهیزات باید با حضور کارشناسان چینی راه اندازی شود که این کار به دلایلی از جمله شیوع بیماری کرونا به تاخیر افتاده بود که با تصمیمات قضایی اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات موجود در این مسیر دنبال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم رفع مشکلات شرکت صنایع مفتول بکسل پارس خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی به منظور راه اندازی خط تولید سیم بکسل با مشکلاتی در زمینه سهامداری، تامین زمین و. روبرو شده که مقرر شد با پیگیری دستگاه قضایی استان کرمان این مشکلات حل شده و زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر در این واحد فراهم شود.

وی با بیان این مطلب که با راه اندازی این واحد تولیدی بخش زیادی از نیاز کشور به واردات سیم بکسل رفع شده و این کارخانه به عنوان کارخانه‌ای مطرح در سطح منطقه فعالیت خواهد کرد، عنوان کرد: در روند رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی، هرگونه قصور و ایجاد تاخیر در راه اندازی این واحد‌ها مورد نظارت قضایی قرار گرفته و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می‌شود.   بیشتر بخوانید: بررسی مشکلات شرکت فولاد صنعت اترک در خراسان شمالی موحد با اشاره به این مطلب که شرایط قهری خارج از شرایط قرارداد‌ها را در تاخیر در اجرای طرح‌های اشتغال زا نمی‌توان نادیده گرفت، گفت: با استفاده از ظرفیت داوری می‌توان برخی مشکلات شرکت صنایع مفتول بکسل پارس در زمینه زمین را حل و پرونده این شرکت را از فرایند دادرسی خارج کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به منظور تامین مازوت (نفت کوره) مورد نیاز واحد‌ها و بنگاه‌های تولیدی در فصل زمستان نیاز به ارائه ضمانت نامه‌های معتبربانکی است که این موضوع مشکلاتی را برای صاحبان این واحد‌ها ایجاد کرده است که روزگذشته براساس پیگیری‌های انجام شده با شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز استان کرمان راهکار‌های لازم برای حل این مشکل پیش بینی شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در جلسه روز جاری، تفاهم نهایی لازم برای رفع مشکل تامین مازوت مورد نیاز واحد‌های تولیدی ایجاد و مصوبات لازم انجام شد تا براساس پشتیبانی‌های قضایی و اجرایی روند رفع این مشکل به شکل مناسب دنبال شود.

وی عنوان کرد: براساس پیگیری‌های قضایی مقرر شد بر اساس نامه شرکت گاز و پیگیری واحد‌های تولیدی مازوت موردنیاز به آسانی در اختیار این واحد‌ها قرار گیرد و در این رابطه باید زمان مورد نیاز برای خرید و تامین مازوت مورد نیاز واحد‌ها در نظر گرفته شود و در این زمینه حتی یک روز تعطیلی واحد‌ها را قبول نخواهیم داشت و آن را به منزله سوء مدیریت تلقی می‌کنیم.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری کرمان اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمان اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال رییس کل دادگستری استان کرمان برای رفع مشکلات واحد تولیدی واحد ها راه اندازی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد