Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ برنامه زمانبندی بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان شهریور ۹۹ اعلام شد.

بر اساس این فراخوان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از شنبه ۱۵ شهریورماه تا ۷ مهرماه ۹۹ فرصت داشتند، اعلام نیاز کنند، بررسی اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت از ۱۹ مهرماه ۹۹ آغاز و تا ۳۰ مهر ماه ۹۹ ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۳ آبان ۹۹ الی ۹ آبان ۹۹ برای تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت فرصت داشتند.

فراخوان جذب اعضای هیئت علمی نیز از ۱۰ آبان ۹۹ آغاز و تا امروز  ۱۸ آذر ۹۹ ادامه داشت. دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۲۲ آذر ۹۹ تا ۲۲ اسفند ۹۹، باید به بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها اقدام کرده و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه را به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت عمومی ارسال کنند.

همچنین دانشگاه‌ها از ۲۲ آذر ۹۹ تا ۲۲ اسفند ۹۹ فرصت دارند، نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را اعلام کرده و هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها تصمیم لازم را اتخاذ کنند همچنین دانشگاه‌ها در این مدت باید پرونده متقاضیان مورد تأیید هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را به دبیرخانه هیئت مرکزی جذب ارسال کنند.

مرکز جذب هیئت علمی نیز از ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ الی ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ فرصت دارند پرونده متقاضیان را در مرکز جذب بررسی و در هیئت مرکزی طرح کنند، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حداکثر تا یک تیر ۱۴۰۰ فرصت دارند نتیجه نهایی را به متقاضیان اعلام کنند.

براساس این گزارش، محمد رضا رضوان طلب پیش از این به مهر از کاهش سهمیه‌های جذب در فراخوان شهریور ۹۹ و ادغام دو فراخوان در یک فراخوان خبر داده بود.

وی عنوان کرده بود: امسال سهمیه‌های ما خیلی کمتر شده است تعدادی که می‌توانیم در ۲ فراخوان جذب کنیم ۹۴۵ نفر برای کل دانشگاه‌های دولتی است.

رئیس مرکز جذب خاطرنشان کرده بود: برای سال ۱۴۰۰ نیز ۹۴۵ نفر سهمیه داریم بنابراین اقتضا محدودیت‌ها این بود که ما دو فراخوان را در یک فراخوان ادغام کنیم.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1083265 برچسب‌ها هیئت علمی جذب هیئت علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هیئت علمی جذب هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هیئت علمی مرکز جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی