Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قرارگاه سلامت محله سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: قرارگاه سلامت محله از 323 هزار و 250 تعداد خانوار بازدید و یک میلیون و 150 هزار و 208 نفر غربالگری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی قمیان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فعالیت قرارگاه سلامت محله محور در اصفهان اظهار کرد: از ابتدای تشکیل قرارگاه تا 15 آذر قرارگاه سلامت محله از 323 هزار و 250 تعداد خانوار بازدید و یک میلیون و 150 هزار و 208 نفر غربالگری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی قرارگاه سلامت محله سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: 22 هزار و 7 نفر به کرونا مبتلا شدند و 79 هزار  و 77 نفر در معرض خطر که 28 هزار و 924 بسته بهداشتی و 14 هزار  و 217 بسته معیشتی و 14 هزار و 264 بسته دیگر توزیع شد.   وی افزود: از 7 هزار و 441 واحد صنفی بازدید و 41 هزار و 725 توصیه و ارشاد شد.   سرهنگ قمیان با اشاره به اقدامات بسیج عشایر در این مدت خاطر نشان کرد: 11 هزار ماسک بین عشایر سمیرم و چادگان، 400 کفش بین دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی،  700 کیسه آرد درمناطق عشائری فریدونشهر و 350 بسته کمک آموزشی لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم عشائری توزیع شد.   وی اضافه کرد: همچنین شش دستگاه تب سنج و اکسیژن سنج و به مرکزبهداشت سمیرم اهد و 10 تن برنج و 500 کیلوگرم گوشت قرمز بین عشائر نیازمند توزیع شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه سلامت محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد

حجت‌الاسلام محمد رضا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان (عج) به تعداد ۱۱۴ عدد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اوقاف شاهرود گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

بخشی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان یکی از نیات واقفان نیک اندیش شهرستان شاهرود است، بیان کرد: مردم نیک اندیش می‌توانند در این زمینه کمک حال اداره اوقاف باشند تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم.

وی افزود بسته‌های معیشتی توزیع شده بین نیازمندان شامل ماکارونی، رب، روغن، چای، برنج و.... است.

کد خبر 6094732

دیگر خبرها

  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد