Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: پیگیر استخدام ملی پوش روئینگ هستیم و ممکن است استخدام او با تاخیر باشد اما انجام شدنی است. 

علیرضا سهرابیان در گفتگو با ایسنا در باره این اینکه به بهمن نصیری ملی پوش روئینگ ایران قول حل شدن مشکل استخدامش داده شده بود اما تاکنون این مسئله حل نشده باقی مانده است، بیان کرد: باید از آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک تشکر کنم که حداقل سه مرتبه با استانداری و شهرداری و دیگر مراکز استان زنجان مکاتبه کرد و استاندار هم قول هایی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خود من نیز سه بار به کمیته ملی المپیک رفتم و مکاتباتی را انجام دادم. استخدام قهرمانان سلسله مراتبی  دارد و حتما باید  مدال بازی های آسیایی،  قهرمانی جهان یا المپیک  داشته باشند تا این کار انجام بگیرد. با توجه به قولی که به بهمن نصیری دادیم ،آقای صالحی امیری  هیچ کوتاهی انجام نداده و کارها در حال انجام شدن است اما همانطور که می دانید استخدام در حالت عادی هم زمانبر است. 

او ادامه داد: ممکن است که کار با تاخیر انجام شود اما  انجام خواهد شد. بهمن نصیری خیلی سریع دارد رکورد جابجا می کند و عجول است  و انتظار دارد کارها نیز مثل  جابجایی رکوردهایش، سریع انجام شود. با این حال امیدوارم  کار استخدام او انجام شود و شرمنده او نشوم.

سهرابیان درباره ی تمدید اردو های تیم ملی قایقرانی گفت: مربیان این تقاضا را داشتند و ما هم قبول کردیم که اردو را تمدید کنیم تا ملی پوشان از اردو خارج نشوند  و خدایی نکرده دچار مشکل نشوند. برای ماه برنامه ریزی می کنیم تا در صورت فراهم بودن شرایط ، ملی پوشان را به منطقه گرمسیر منتقل کنیم و دو شهر پیشنهاد  داده اند که در حال بررسی وضعیت آنها از لحاظ شیوع ویروس کرونا هستیم.

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند کمیته ملی المپیک بودجه سال آینده قایقرانی را نیز افزایش دهد، گفت: کمیته ملی المپیک تا کنون به ما کمک زیادی کرده است و مطمئنم این نگاه را دارد که ما سه فدراسیون جهانی در قالب یک فدراسیون هستیم و به المپیک هم فکر می کنیم.

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در صورت حذف برخی از ماده های قایقرانی از المپیک پاریس اعتراض خواهد کرد یا نه ، تاکید کرد: اگر من اعتراضی کنم سوال می کنند که در ان ماده ها مدال آور هستم یا نه و من آن موقع چه جوابی باید بدهم. مطمئنا اگر مدال آور بودم اعتراض می کردم و در این شرایط اگر من اعتراض کنم، به عنوان نامه‌نگاری معمولی تلقی می شود. 

انتهای پیام
     

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قايقراني علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟