Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  نشست تخصصی تمدن‌سازی در بیانیه گام دوم انقلاب با همکاری بسیج حقوقدانان و بسیج اساتید استان کردستان در سالن شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد.

ححت‌الاسلام مجید طاهری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در این نشست با توجه به نقش بسیج و بسیجیان در تمام دوران  ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمنان ایران تمام تلاش خود را به‌منظور ضربه به جمهوری اسلامی به کار بسته‌اند؛ اما جوانان غیور ما به‌ویژه بسیجیان در همه عرصه‌ها از جمله عرصه علمی همت گمارده تا مسیر پیشرفت را برای رهایی از وابستگی به دیگران فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی دشمنان برای دین‌زدایی

دبیر هیئت‌ امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز با گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو به تبیین نقش دانشجویان پرداخت و برنامه‌ریزی دشمنان ایران را برای دین‌زدایی و ایجاد بدبینی و پیشگیری از رشد علمی جوانان و دانشمندان ایران دانست و در این راستا اقرار رؤسای جمهور و سیاسیون کشورهای معاند که صراحتاً به این امر تأکید داشته‌اند را یادآور شد.

جهانشیر امینی خاطرنشان کرد: رشد علمی ایران رشدی مناسب و مطلوب در دنیاست و این در حالی است که در شرایط سخت‌ترین تحریم‌ها هستیم، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشورمان روز به روز افزایش یافته و همه این پیشرفت‌ها برگرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

در ادامه جلسه مصطفی باغبانیان مسئول مجمع عالی بسیجیان استان کردستان و مهدی حاتمی مسئول بسیج اساتید استان کردستان و متین سفیری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان به بیان دیدگاه‌های خود درباره تمدن‌سازی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداختند.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست به پاس هماهنگی و همکاری در اجرای برنامه‌های بسیج استان توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از سوی سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان لوح سپاس به وی اهدا و از پژمان غفوری و متین سفیری نیز برای مشاوره و همکاری با سازمان بسیج حقوقدان با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1083279 برچسب‌ها اندیشه تمدن‌ساز دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بیانیه گام دوم انقلاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اندیشه تمدن ساز دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت