Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای خرید حمایتی تا ۱۷ آذر یک هزا رو ۷۵۹ کیلوگرم زعفران به صورت حمایتی از کشاورزان خریداری شد. - اخبار استانها -

وحید ضیائیان احمدی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید تا 17  آذر یک هزار و 759 کیلوگرم زعفران حمایتی از کشاورزان استان خریداری شد که این میزان از 408 کشاورز خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان زعفران خریداری شده در 515 بسته خریداری شده است. در طرح خرید حمایتی فقط محصول امسال خریداری می‌شود.

 مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته بعد از پایان طرح خرید حمایتی زعفران، طرح خرید توافقی را نیز در استان داشتیم که تا اردیبهشت ماه امسال طول کشید و محصول را هشت تا 10 درصد بیشتر از قیمت بازار خریداری کردیم.

800 کیلو زعفران از کشاورزان استان خراسان جنوبی خریداری شدبرداشت زعفران در شهرضا به روایت تصویرتصاویر کمتر دیده شده درباره زمین زرخیز خوزستان؛ برداشت زعفران از مزارع ایذه + تصاویر

ضیائیان احمدی بیان کرد: سال گذشته 2 هزار و 520 کیلوگرم زعفران به صورت حمایتی و 600 کیلوگرم به صورت توافقی از کشاورزان استان خراسان جنوبی خریداری شد و پیش بینی می‌شود امسال خرید حمایتی به سه تن افزایش یابد.

وی افزود: چهار مرکز خرید حمایتی زعفران از کشاورزان استان در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، فردوس و سرایان فعال است که تا 30 آذر ماه امسال نسبت به تحویل محصول از کشاورز اقدام می‌کنند.

 مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی عنوان کرد: امسال دو سطح فروش زعفران نگین با قیمت هر کیلوگرم 13 میلیون تومان و پوشال مرغوب هر کیلوگرم 11 میلیون تومان به صورت حمایتی از کشاورز خریداری می‌شود.

ضیائیان احمدی درباره نحوه فروش زعفران توسط کشاورزان گفت: وقتی کشاورزان محصول را تحویل مراکز خرید حمایتی استان بدهند بعد از ثبت در سیستم 30 درصد قیمت در ابتدای کار به حساب کشاورز واریز می‌شود.

وی اظهار داشت: 70 درصد باقی‌مانده وجه کشاورز به مدت سه ماه همراه با محصول در اختیار سازمان تعاون روستایی قرار دارد که در این مدت کشاورز اگر مشتری با قیمت مناسب‌تر پیدا کرد می‌تواند محصول را از مرکز تحویل گرفته و 30 درصد دریافتی را برگشت بدهد.

انتهای پیام/254/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزان استان کیلوگرم زعفران صورت حمایتی تعاون روستایی خراسان جنوبی خرید حمایتی خریداری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان که در اثر سیلاب آسیب وارد شده بود با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اسدالله جلال‌، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به مخاطرات جوی ایجادشده به واسطه سیلاب چند روز گذشته، 60 تیم عملیاتی راهداری و 190 نفر راهدار با 150 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین به صورت شبانه‌روزی برای  عملیات بازگشایی محورهای روستایی به‌کارگیری شدند.  

وی گفت: به راه‌های ارتباطی بیش از 350 روستای استان در اثر سیلاب آسیب وارد شده بود که با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب‌دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آبنماها، تخلیه قنوات، ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.  

جلال‌زاده، سامانه گویای 141 را راه ارتباطی بین هم استانی‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و  از تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین آلات راهداری با یک هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار خبر داد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین‌آلات راهداری مجهز نیاز دارد، گفت: براین اساس طی سال گذشته این اداره مبلغ یک‌هزار و 320 میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین‌آلات راهداری تأمین اعتبار شده است.  

وی افزود: از محل اعتبارات 1402 برنامه‌ ریزی جهت بازسازی 14دستگاه ماشین‌آلات راهداری، همچنین تعمیر و راه‌ندازی سایر ماشین‌آلات با اعتبار 306 میلیارد ریال انجام و خرید انواع ماشین‌آلات راهداری در مرحله أخذ مجوزهای قانونی و برگزاری مناقصه است.

جلال‌زاده به 2 هزار و 88 مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بدین منظور  45 هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیازخرید و تعویض شده‌اند. برای خرید لاستیک، تأمین روغن و سوخت مصرفی و سایر اقلام مصرفی نیز جمعا 192 میلیارد ریال هزینه شده است. تمامی ماشین‌آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای هستند که عملکردشان از قبیل سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد