Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:10:42 GMT

«جبرئیل» به اردن می‌رود/ تصمیم میان عشق و ایمان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۴۹۹

«جبرئیل» به اردن می‌رود/ تصمیم میان عشق و ایمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «جبرئیل» ساخته‌ یوسف کارگر به بخش مسابقه یازدهمین دوره جشنواره حقوق بشر «کرامت» در کشور اردن راه یافت.

«جبرئیل» در این دوره از جشنواره که فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن با موضوع حقوق بشر را به رقابت می‌گذارد در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه داستانی به رقابت خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با هدف بزرگداشت کرامت انسانی و دفاع از حقوق بشر برگزار می‌شود و علاوه بر بخش مسابقه، دارای رویدادهای فرهنگی حقوق بشری موازی مانند تئاتر، نمایشگاه‌های هنری و موسیقی است.

یازدهمین دوره جشنواره با تم روح انسانیت در مقابل افراط‌گرایی و تروریسم به ۲ صورت فیزیکی و مجازی بین روزهای ۱۰ تا ۱۷ دسامبر مصادف با ۲۰ تا ۲۷ آذرماه در امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد.

«جبرئیل» درباره پدری است که باید در شرایطی سخت، بین عشق، ایمان و وجدان تصمیمی بگیرد.

عوامل فیلم «جبرئیل» عبارتند از نویسنده و کارگردان: یوسف کارگر، بازیگران: یوسف یزدانی، شبنم یوسفی، علی مکرم، سینا فرامرز، منظر اصغری، رسول عمرانی فر، مدیر تصویربرداری: وحید بیوته، تدوین: عماد خدابخش، صدابردار: مسیح حدپور سراج، طراحی و ترکیب صدا: محمدمهدی جواهری‌زاده، موسیقی: پیام آزادی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نگار نقوی، گریم: لیلا اینانلو ظفری، مدیر تولید: آرمین مرادی، اصلاح رنگ و نور: مهران دوستی، دستیاران تصویربردار: غلامرضا رضایی، مهدی داوری، دستیاران صدا: محسن مصلح، جمال حدپور سراج، دستیار تدوین: مجید طارمی، گرافیک: میلاد رحیمی، مجری طرح: شاهین فرج زاده، تهیه‌کنندگان: علی ضیایی و یوسف کارگر.

کد خبر 5090705 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان اردن یوسف کارگر چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت موسیقی ایرانی تئاتر ایران شبکه دو سیما شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی آلبوم موسیقی سریال ایرانی انیمیشن ویروس کرونا فیلم مستند سینمای مستند موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد.

به گزارش ایسنا، سریال نوبت لیلی «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به تازگی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافته و کاندید بهترین سریال بلند شده است.

این رویداد قدیمی‌ترین جشنواره آلمان است که به سریال های مستقل اختصاص دارد و ۲۹ می تا ۳ ژوئن ۲۰۲۴ در گیسن آلمان برگزار خواهد شد.  

«نوبت لیلی» پیش از این از جوایزه "British Awards" در انگلستان، جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد و در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره "skiptown" در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

«نوبت لیلی» سریال اختصاصی پلتفرم نماوا بوده است.

مهدی شیرزاد، سرپرست نویسندگان و مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی نیز نویسندگان این سریال هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد