Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جدید خانه مداحان گفت: برای اینکه بتوانیم این خانه را رو به رشد و توانایی بیشتر هدایت کنیم و اثرگذار باشیم، در خدمت همه مداحان هستیم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل خانه مداحان صبح امروز در حسینیه خانه مداحان اهل‌بیت (ع) با حضور جمعی از ذاکران و ستایشگران اهل‌بیت (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی خورسندی که 4 سال مدیریت این مجموعه را بر عهده داشت، سکان مدیریت خانه مداحان را به محسن طاهری داد. محسن طاهری پیش از خورسندی، 6 سال مدیرعامل این مجموعه بود. پس از مراسم تکریم و معارفه، نشست خبری اعضای هیأت مدیره جدید خانه مداحان اهل بیت با حضور اعضای جدید متشکل از مرتضی طاهری، محسن طاهری، سید احمد صالحی خوانساری، اکبر بازوبند و مصطفی خورسندی برگزار شد.

اکبر بازوبند پیرغلام اهل بیت و عضو هیئت مدیره جدید خانه مداحان ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای هیأت مدیره سابق اظهارداشت: توصیه می‌کنم تلاش‌ها و زحماتی که می‌کشید نثار روح پدر و مرحوم آهی کنید. تمام مردم چشم‌شان به نوکر امام حسین (ع) است وقتی نوکری به این مکان قدم می‌گذارد باید به  خود ببالد که نوکر امام حسین است.

مرتضی طاهری رئیس هیأت مدیره جدید خانه مداحان اهل بیت نیز در این نشست گفت: بنابر توصیه‌های دوستان و تکلیفی که بر عهده‌ام است، در هیئت مدیره حضور یافتم. امیدوارم در راستای منویات هیأت مؤسس و امنا پرشتاب‌تر از گذشته قدم برداریم.

وی افزود: این خانه از برکات مرحوم آهی است، همه هنرها در کشور خانه خاص خود را داشت که با پیگیری زیاد ایشان محقق شد. این خانه برای همه است و اساسنامه خوبی دارد و در راستای معیشت مداحان و هم به خصوص برای تجمع و گسترده جوانان که فاصله داشتند برنامه داریم.

طاهری گفت: برنامه آموزشی و پژوهشی و تشکیل هیأت اندیشه‌ورز در دستور کار داریم تا از فکر افراد استفاده شود. جلسات آموزش مداحان با برنامه‌ای به‌روزتر و قوی‌تر ادامه پیدا خواهد کرد. جلسه هفتگی هیأت بعد از بلای کرونا ادامه خواهد داشت. رسیدگی و عیادت به مداحان از کارافتاده و سرزدن به خانواده شهدای مداح و تجلیل از آنها جزء برنامه آتی ما خواهد بود.

محسن طاهری مدیرعامل جدید خانه مداحان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی خانه مداحان گفت: همین که ما بتوانیم این خانه را رو به رشد و توانایی بیشتر هدایت کنیم و در اینجا که مرکز کلان تصمیم‌گیری برای مداحان است بتوانیم اثرگذار باشیم و برای این امر خدمت همه مداحان  دست دراز می‌کنیم برای وحدت و صمیمت بیشتر و این درخواست از همه مداحان و ستایشگران پیشکسوت و همه جوانان است که جوانان مخاطب آنها هستند و کارهای شکوفا و به‌روزی دارند. التماس و خواهش داریم که از همه عزیزان می‌خواهیم که به این خانه بیایند و استفاده کنند و نقطه نظرات را بیان کنند.

طاهری گفت: از همه می‌خواهیم کاری کنیم که در جهت تعالی خانه باشد و فرصت سوءاستفاده و قیاس مدیریت فعلی و قبلی ندهند و هرکس طرح و برنامه دارد بیاید و با آغوش باز پذیرا هستیم و تا جایی که قوانین اجازه دهد در خدمتیم.

خانه مداحان را خانه مداحان نگه دارید!انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه مداحان مداحان اهل بیت خانه مداحان مداحان اهل بیت خانه مداحان محسن طاهری اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید

محمدحسین طاهری از ادامه برخورد‌های قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین، خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

طاهری توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی