Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی تاکید کرد که به رغم فشارهای بی سابقه تحریمی و آسیب های شیوع کرونا در اقتصاد کشور، شاخص های اقتصادی فصل تابستان، علامت های امیدبخشی نشان داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی اظهارداشت: به دلیل سرمایه گذاری هایی که در تقویت و توسعه زیرساخت ها انجام شد، اقتصاد کشور توانست در مقابل تکانه های شدید تحریمی مقاومت کند و پس از گذر از سال های دشوار 97 و 98، در آستانه بازگشت به مسیر ثبات و رشد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی گفت: البته شیوع کرونا شوک تازه ای به اقتصاد وارد کرد که نگذاشت آثار این بهبود برای مردم ملموس شود ولی خوشبختانه در پی 9 ماه مقاومت در برابر ضربه مضاعف کرونا، اینک اقتصاد کشور مجددا در آستانه ثبات و رشد قرار گرفته است.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه متاسفانه شیوع کرونا باعث شده است که موفقیت های اقتصادی کشور در مقابله با تحریم آمریکا ملموس نباشد، خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی، کشور نیازمند انسجام و یکپارچگی است و در همین روزها شاهد بهره برداری و سواستفاده بدخواهان ملت و کشور از اختلافات درون کشور هستیم لذا همه موظفیم آرامش کشور را حفظ و بر وحدت و یکپارچگی تاکید کنیم.

رئیس جمهور در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با توجه به شرایط کرونایی و تمهیدات در نظر گرفته شده در خصوص تامین قطعات مورد نیاز خودروهای عمومی گفت: برای دستیابی به اهداف برنامه‌های جامع حمل و نقل کشور و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، سامانه حمل و نقل عمومی کشور نیازمند تزریق ناوگان جدید است.

در ادامه جلسه پیشنهاد وزارت کشور در خصوص راهکارهای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد طبق ساز و کارهای در نظر گرفته شده با تامین قطعات ناوگان حمل و نقل، هم عمر مفید اتوبوس ها افزایش یافته و هم نسبت به نوسازی و همچنین تامین اتوبوس های جدید به این ناوگان اقدام شود.

وزارت کشور همچنین موظف شد با مشارکت وزارت نفت، بانک مرکزی و وزارت صمت، ساز و کار اجرایی این طرح را تدوین کند.

در این جلسه در خصوص راهکارهای تامین منابع مالی نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی نیز بحث و بررسی و تصمیم های لازم اتخاذ شد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسن روحانی شیوع کرونا ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ستاد هماهنگی اقتصادی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 ناوگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز شهرستان با بیان اینکه این روزها فقط ساکنین ایران اسلامی نیستند که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و در تمام دنیا به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه در اقصی نقاط جهان حمایت علنی خودشان را بیان می‌کنند، اظهار کرد: ملت‌های جهان بیدار شده و با فلسطین هستند ولی برخی سران آمریکا و اروپا که منافعشان در دست صهیونیست‌ها مخالفت می‌کنند.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه برای قضاوت درست و دیدن پیشرفت‌های ایران‌اسلامی تاریخ مطالعه کنید، اضافه کرد: قبل از انقلاب وضعیت کشور از سه حال بیشتر خارج نبود. یا در حال کشورگشایی یا کشور فروشی بودند و یا مرعوب استعمارگرانی مانند آمریکا و انگلیس شده بودند.

وی با اشاره به وجود دو نوع تفکر در دوران پهلوی افزود: برخی معتقدند بودند باید سهم کشورهای استعمارگر را با تقسیم عادلانه غنایم ایران عادلانه داد و برخی مانند مصدق معتقد بودند می‌گفتند نباید باج به کشورهای زورگو بدهیم ولی چون مصدق از درون کشور قدرتی نداشتند موفق نشدند.

تیجانی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی قدرتش را از درون افزایش با بیرون تعامل سازنده بدون سلطه پذیری داشت.

امام جمعه خوشاب با گلایه از عملکرد برخی مسؤولان استانی گفت: حواستان به شهرها و شهرستان‌های کوچک باشد. به دیدار رهبری اگر می روید مردم شهرهای کوچک هم آرزوی دیدار دارند.

کد خبر 6089124

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند