Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه بااشاره به اینکه شعار امسال هفته پژوهش «پژوهش و فضای مجازی» است، گفت: در پژوهش ها سعی شده است به نیازهای جامعه توجه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت الاسلام دکتر عبادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد با اشاره به اینکه هفته پژوهش از 22آذرماه تا 27آذر ماه است، اظهار داشت: جامعه المصطفی در این هفته ، برنامه هایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته پژوهش «پژوهش و فضای مجازی» است، گفت: این شعار به این دلیل انتخاب شد که عمده فعالیت این روزهای مراکز آموزشی به دلیل وجود محدودیت های کرونایی بر اساس فضای مجازی است.
معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: بیشتر فعالیت های هفته پژوهش امسال در فضای مجازی است و چند برنامه ای که به صورت حضوری برگزار خواهد شد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
وی اضافه کرد:در این هفته پنج وبینار توسط مراکز وابسته و یا پیوسته جامعه المصطفی چه در استان و چه در خارج استان با موضوعات خاص برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام عبادی بیان داشت: سعی شده این وبینارها متناسب با نیازهای جامعه و مسائل روز باشد.
وی با اشاره به اینکه در این هفته از مدرسه پیوسته امام المنتظر بازدید خواهیم کرد، گفت: همچنین دو بازدید هم از مرکز شهیده ام یاسر و مجتمع آموزشی شهیده بنت الهدی خواهیم داشت.
معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه ابراز داشت:در این هفته هم نشستی به همراه مدیران معاونت پژوهشی با نمایندگی جامعه المصطفی در مشهد برگزار خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: پژوهشگاه بین المللی المصطفی که دارای گروه های مختلف علمی است وبیناری با عنوان «افول کرامت انسانی در غرب»برگزار خواهد کرد.
حجت الاسلام عبادی با اشاره به برگزاری اختتامیه هفته پژوهش با پیام ریاست المصطفی، گفت: در این هفته نمایشگاهی هم در روز اول هفته پژوهش در طبقه همکف ساختمان اصلی المصطفی برگزار خواهد شد.
وی عنوان داشت: بخش از آثار و تالیفات در این نمایشگاه به عنوان دستاوردهای پژوهشی ارائه خواهد شد.
معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه توجه به نیازهای جامعه در پژوهش ها از نقاط قوت المصطفی است، گفت:سعی شده پژوهش ها در جامعه المصطفی جهت دهی و به سمت نیازهای جامعه هدف پیش برود تا هم از کارهای تکراری جلوگیری شود و هم مشکلی از مشکلات جامعه حل شود.
وی اضافه کرد: در جامعه المصطفی تنوع زبانی بسیاری داریم به همین دلیل سعی شده از این تنوع زبانی در جهت ترجمه آثار فاخر استفاه کنیم.
در تمامی مراکز المصطفی در هفته پژوهش برنامه خواهیم داشت
همچنین در ادامه این نشست قلی زاده دبیر هفته پژوهش در المصطفی با اشاره به اینکه برای برنامه های این هفته جلسات بسیاری از ماه ها قبل برگزار شده است ، اظهار داشت: در تمامی مراکز المصطفی در هفته پژوهش برنامه خواهیم داشت.
وی ادامه داد: ما سعی کردیم حداکثر استفاده از فضای مجازی را برای برگزاری برنامه های مختلف در هفته پژوهش را داشته باشیم.
قلی زاده افزود: نمایشگاه دائمی المصطفی با تازه های پژوهش به روز رسانی شده است. این نمایشگاه حاوی دستاورده های آموزشی، فناوری، پژوهشی و... است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیازهای جامعه برگزار خواهد هفته پژوهش فضای مجازی پژوهش ها خواهد شد سعی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش