Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، محمدباقر خانی امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ورزقان، اجرای پروژه کمپ فرهنگی ورزشی مس ورزقان در زمینی به مساحت 12 هکتار و اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال را پروژه‌ای بسیار مهم در راستای رونق هرچه بیشتر شهر ورزقان دانست.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه زمانبندی این پروژه مذکور طی 4 سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پروژه کمپ ورزشی ورزقان هم‌اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و برخی موانع محلی، پیش روی اجرای پروژه قرار دارد که به زودی مرتفع خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار ورزقان با تشکر از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای اجرای این پروژه در حداقل زمان ممکن، اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی شهرستان و زیرساخت‌های ایجاد شده در این کمپ رونق قابل توجهی در شهر ورزقان ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ورزقان مس جوانان فرماندار ورزقان تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز پیمانکار کمپ ورزشی محمدباقر خانی مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس