Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری مدرسه صنعتی آنلاین بیوتکنولوژی دارویی در ۸ حوزه در دی ماه برگزار می‌شود.

 از سوی یکی از موسسات فناور بخش خصوصی با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری، دوره‌های کارآموزی باعنوان "مدرسه صنعتی بیوتکنولوژی دارویی" در حوزه‌های "بهداشت و ایمنی در صنعت بیوتکنولوژی دارویی"، "طراحی اتاق تمیز و سایت تولید داروهای بیولوژیک"، "طراحی و تولید آنتی بادی ها، پروتئین های نوترکیب و بیوسیمیلارها"، "کشت سلولی و کار با فرمانتور و بیورآکتور"، "جداسازی و خالص سازی داروهای بیولوژیک"، "کنترل کیفیت داروهای بیولوژیک"، "فرمولاسیون و فیلینگ داروهای بیولوژیک" و "تضمین کیفیت و GMP داروهای بیولوژیک" برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبین این دوره دانشجویان، دانش آموختگان و متخصصین رشته‌های علوم دارویی، علوم پزشکی، علوم سلولی و مولکولی (علوم سلولی مولکولی، ژنتیک، بیوشیمی، بیوفیزیک، میکروبیولوژی)، مهندسی بافت، بیوتکنولوژی (بیوتکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی مولکولی، بیوتکنولوژی دارویی و ….)، صاحبان ایده یا محصول با هدف تولید و تجاری سازی و کلیه علاقه مندان به حوزه صنعت دارو است.

این دوره ۴ دی ماه ۱۳۹۹ به مدت ۱۰ هفته برگزار خواهد شد. امکان شرکت در کلاس‌های این دوره به دو صورت آنلاین و آفلاین خواهد بود؛ به این صورت که بخش نظری به صورت وبینار آنلاین همراه با پرسش و پاسخ زنده با استاد و بخش عملی در دو مرحله "کلاس عملی" مجازی بعد از بخش تئوری و "کلاس عملی" حضوری بعد از کرونا (اختیاری) است.

شرایط ورود به این دوره پذیرش در مصاحبه الکترونیکی است.

ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیوتکنولوژی دارویی داروهای بیولوژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان گفت:با بیش از ۳۵ میلیارد تومان هزینه ازمحل اعتبارات ملی واستانی ۲۰ طرح آبخیزداری شامل بندخاکی، سازه‌های کنترل سیلاب سنگی ملاتی وعملیات بیولوژیک درشهرستان‌های اصفهان، مبارکه، سمیرم، کوهپایه، کاشان، آران وبیدگل، خوروبیابانک، چادگان، گلپایگان، برخوار، شاهین شهر، تیران، نجف آباد، اردستان، بوئین میاندشت وفریدن اجرا شد.
حسین یاری مساحت اجرای این طرح را ۳۰ هزار هکتار دانست و افزود:کنترل ومهارسیلاب، جلوگیری ازفرسایش ورسوب وحفظ آب وخاک، تغذیه سفره آب‌های زیرزمینی، افزایش پوشش گیاهی وجلوگیری ازخسارت به تاسیسات وزیرساخت‌های پائین دست (مزارع، باغات، قنوات، چاه ها، جاده‌ها ومنازل مسکونی) از اهداف اجرای این طرح بوده است.
وی ادامه داد: همچنین در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیاردنهال ۴ طرح بیولوژیک بذرکاری بادام اسکوپاریا در ۱۰۰۰ هکتار از اراضی شهرستان‌های برخوار، مبارکه، کوهپایه و بویین میاندشت باهزینه ۵ میلیارد تومان به مرحله اجرا درآمده است.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین