Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست ستاد بحران استان بوشهر اظهار داشت: باید همه ظرفت‌ها برای کمک به حادثه‌دیدگان در وحدتیه دشتستان پای کار بیاید و همه امکانات بسیج شود.

وی با تاکید بر اینکه در این سیل مردم وحدتیه دشتستان واقعاً آسیب و خسارت دیده‌اند و اذیت شدند خاطرنشان کرد: مسئولان در این وضعیت باید همه امکانات را پای کار بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با بیان اینکه عوامل بروز حادثه سیل وحدتیه باید مشخص شود افزود: یکی از عوامل مقصر در جریان سیل شهرداری وحدتیه بود که باید سریعاً منطقه سیل زده را پاکسازی و نسبت به بازگشایی معابر اقدام می‌کرد.

وی با تاکید بر حمایت نهادهای بهزیستی و کمیته امداد از خانوارهای تحت پوشش که دچار آسیب شده‌اند تصریح کرد: همه امکانات در حل مشکلات مردم سیل زده باید پای کار باشد و حوزه عمرانی استانداری و فرماندار دشتستان باید همه امکانات را پای کار بیاورد.

گراوند تاکید کرد: بنیاد مسکن سریع در این راستا پرونده‌های خسارت دیدگان در بخش‌های خسارت به زندگی، وسایل خانه و محل کسب و کار را تشکیل دهد و هلال احمر هم در این زمینه کمک‌رسانی کند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد سیل‌زده و آسیب‌دیده نیاز به کمک‌رسانی آنی و فوری دارند افزود: پاکسازی وحدتیه باید در سریع‌ترین زمان انجام شود و با بکارگیری همه امکانات تا روز پنجشنبه هفته جاری باید تمیز شود و پس از آن خدمات دیگر ارائه می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توزیع امکانات لازم و تجهیزات مورد نیاز آسیب دیدگان توزیع ادامه داد: خانه‌هایی که بیمه هستند سریعاً تشکیل پرونده تا خسارت‌ها سریعاً پرداخت شود.

وی با اشاره به حجم بالای آسیب و خسارت در محورهای مواصلاتی، معابر و تأسیسات شهری، روستایی، مزارع کشاورزی در جریان سیل گفت: میزان خسارت‌های ناشی از سیل در استان به ویژه در دشتستان به دولت ابلاغ شده است.

کد خبر 5091582

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دشتستان وحدتیه سیل ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی همه امکانات پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • عوامل تاثیرگذار بر کپک زدن فرش
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟