Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@23:54:36 GMT

دردسر پرونده پرسپولیس برای AFC

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۳۵۹۹

دردسر پرونده پرسپولیس برای AFC

پس از اینکه کمیته استیناف و کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست باشگاه النصر برای محکوم شدن پرسپولیس و حذف این تیم از مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا را رد کردند، حالا شکایت جدید باشگاه سعودی ممکن است بالاترین مرجع فوتبال قاره کهن را به دردسر بیندازد.

باشگاه النصر عربستان پس از به نتیجه نرسیدن شکایتش در AFC، شکایت جدیدی را علیه این کنفدراسیون تنظیم و به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه پیش از این نیز از باشگاه پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده بود و اکنون در تازه‌ترین اقدام خود از‌ای اف سی هم شاکی شده است.

باشگاه النصر عربستان رقیب سرخپوشان در مراحل نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از تیم باشگاهی ایران به بهانه نقل و انتقالات در زمان خارج از عرف شاکی است و همچنان پیگیر این پرونده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس النصر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا