Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:39:07 GMT

طرح اقدام ملی فرصت خوبی برای خانه‌دار شدن است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۶۲۲۱

طرح اقدام ملی فرصت خوبی برای خانه‌دار شدن است

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان تصریح کرد: علاوه بر دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی نیز می‌توانند از فرصت اقدام ملی مسکن به بهترین شکل ممکن استفاده کرده تا ۲ هزار و ۲۰۰ مددجو و نیازمند تحت پوشش خود را صاحب مسکن کنند.

وی اضافه کرد: در این رابطه، نباید تمام نیازها را متمرکز به مرکز استان کنیم و اداره کل راه و شهرسازی باید در سایر شهرستان‌ها نیز با تخصیص اراضی مورد نیاز به متقاضیان، مساله واگذاری‌ها را در این حوزه پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخزاد با انتقاد از عملکرد نامناسب در خصوص وضعیت استان در رابطه با پیشبرد این طرح، یادآور شد: متاسفانه در طرح اقدام ملی مسکن قزوین جزو استان‌های میانی و انتهایی این طرح قرار دارد و به همین لحاظ پیشنهاد می‌شود تا دستگاه‌های ذیربط ورود جدی به این مساله داشته باشند و از اوایل دی ماه نیز عملیات ساخت پروژه‌ها را به نحو متقضی آغاز کنند.

به گفته وی، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز باید تمهیدات لازم و رایزنی‌های مورد نیاز را با تهران در خصوص آغاز ثبت نام‌های دوباره این طرح در استان را انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تاکنون از ظرفیت مجمع انبوه سازان استان قزوین به نحو مطلوبی استفاده به عمل نیامده، لذا می‌توان در طرح اقدام ملی مسکن از این مساله به شکل متقضی و لازم بهره‌مند شد.

فرخزاد اضافه کرد: تاکنون ۹ هزار و ۲۲۸ متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن استان قزوین ثبت نام به عمل آورده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۳۶ متقاضی اقدام به واریز ۳۷۸ میلیارد و  ۵۷۹ میلیون و ۷۴۰ هزار ئو ۷۲۳ ریال وجه کرده‌اند.  

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن ایرنا استان قزوین مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن ایرنا استان قزوین مسکن طرح اقدام ملی مسکن ایرنا استان قزوین مسکن اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری