Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم فوتبال آرسنال به دلیل اظهارات اخیرش در اعتراض به وضعیت او و هم‌تیمی‌هایش در یک بازی خارج از خانه تیم ملی گابن جریمه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اظهارات پیر امریک اوبامیانگ مهاجم تیم فوتبال آرسنال پیش از بازی ماه گذشته تیم ملی گابن در مرحله انتخابی جام ملت‌های آفریقا برای او مجازاتی 10 هزار دلاری به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبامیانگ و یارانش در تیم ملی گابن برای مصاف با تیم ملی گامبیا به این کشور سفر کرده بودند اما به دلیل خودداری از انجام تست کرونا در بدو ورودشان، مجبور شدند شب را در فرودگاه سپری کنند و کف فرودگاه روی زمین بخوابند. مهاجم آرسنال با انتشاری تصاویری از آن وضعیت در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی، انگشت اتهام را به سمت کنفدراسیون فوتبال قاره آفریقا گرفت و نوشت: آفرین به CAF (کنفدراسیون فوتبال آفریقا). انگار که به دهه 90 برگشته‌ایم. این چیزها انگیزه ما را نمی‌گیرد اما مردم باید بدانند که ما چه وضعیتی داریم و CAF هم باید مسئولیت آن را قبول کند. ما در سال 2020 هستیم و می‌خواهیم که آفریقا پیشرفت کند اما با این سبک، ما هرگز پیشرفت نمی‌کنیم.

اظهارات اوبامیانگ به مذاق کنفدراسیون فوتبال آفریقا خوش نیامده است و این آنها را اهانت‌آمیز و پایین آورنده ارزش فوتبال قاره سیاه دانسته است. این سازمان علاوه بر مجازات اوبامیانگ، اتحادیه فوتبال گامبیا را به پرداخت 100 هزار دلار محکوم کرد که نیمی از آن تعلیقی است و در صورت تکرار طی 24 ماه آینده باید پرداخت شود.

اوبامیانگ و هم‌تیمی‌‌هایش شب قبل از بازی کف فروگاه خوابیدند! + عکس

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آرسنال اوبامیانگ فوتبال آرسنال اوبامیانگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس