Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:02:56 GMT

۷۰ راننده متخلف خودرو در ماکو جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۹۸۳۱

۷۰ راننده متخلف خودرو در ماکو جریمه شدند

رعنا قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، ۴۰ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی در داخل شهر توسط راهنمایی و رانندگی و ۳۰ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی نیز در جاده توسط پلیس راه جریمه شده اند.

وی با بیان اینکه نارضایتی‌هایی در خصوص حضور خودروهای بدون پلاک یا خودروهای با پلاک مخدوش در سطح شهرستان به وجود آمده، افزود: نیروی انتظامی با تشکیل تیم هایی در سطح شهر در صورت مشاهده چنین موردی با مالکان متخلف برخورد و خودرو را به پارکینک انتقال خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ماکو ادامه داد: هم اکنون وضعیت شهرستان ماکو نارنجی بوده و نرخ رشد ابتلا نیز از ۸۶ صدم درصد به ۱۳ صدم درصد رسیده و خوشبختانه آمار مبتلایان سیر نزولی را طی می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای پیشگیری از عادی سازی، برای مسوولان و هم برای مردم باید انجام گیرد، ادامه داد:  با یک لحظه غفلت آمار مبتلایان بلافاصله حالت صعودی خواهد گرفت و اقدامات و عملیات را برای ما دشوار می سازد.

قربانی گفت: در این راستا مسوولان باید پای کار باشند و از مردم نیز  می خواهیم همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دهند چرا که عادی سازی بیماری کرونا توسط مردم و اقشار مختلف می تواند در آمار مبتلایان ما تاثیر گذار باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تغییر وضعیت شهرستان ماکو از حالت سیاه به نارنجی را مدیون اتحاد، همدلی و انسجام شهروندان و مسوولان هستیم و همچنان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا دوباره به وضعیت قرمز یا سیاه بازنگردانیم، گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا، آمار مبتلایان در شهرستان به پنج هزار و ۱۱۴ نفر رسیده و افراد بستری در بیمارستان ۴۵ مورد و آمار فوتی نیز متاسفانه به ۶۴ نفر رسیده است.

شهرستان ماکو با بیش از ۱۰۰هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی در وضعیت نارنجی کرونایی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو محدودیت های کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو محدودیت های کرونا اخبار کنکور آمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو