Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند که در مجموع، تعداد جان باختگان کرونا در استان به 354 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 18452 مورد گزارش شده است(٨٦ درصد موارد مبتلا).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون 271 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 125 نفر مبتلای قطعی و ٢٧ نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند.

وی ابراز داشت: امروز نیز جواب 377 نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که 35 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های بویراحمد 28 درصد، کهگیلویه 24 درصد، دنا 9 درصد، باشت 8درصد، گچساران 7 درصد و چرام 7 درصد بودند.

دکتر یزدان‌پناه گفت: با باز شدن مجدد برخی از اصناف لازم است هشدارها را جدی بگیریم، فاصله فیزیکی را رعایت کنیم، استفاده از ماسک را هرگز فراموش نکنیم و دست‌های خود را به صورت مرتب بشوئیم و در تجمعات حضور پیدا نکنیم تا بتوان موفق به کنترل این ویروس شویم.

وی یادآور شد: امید است از روز شنبه محدودیت ها در شهرهای استان کم شود و مردم از از حضور غیر ضرور در مکان های پر تردد و پرخطر مانند بیمارستانها، کلینیک ها و موسسات پزشکی به جد بپرهیزند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: اصلی‌ترین واقعیت برای مبارزه با کرونا کاهش ارتباطات با افراد شناخته شده و مبتلا و همچنین افراد ناقل است. لازم است افرادی که مشکوک به کرونا می باشند، خانواده بیمار و کسانیکه با بیمار تماس داشته اند در خانه قرنطینه باشند و در صورت نیاز به تست و مراقبت های پزشکی با هماهنگی با بهورزان و یا مراقبین سلامت به مراکز ١٦ ساعته مراجعه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد