Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:15:29 GMT

برگزاری مسابقه «قرآن صاعد ۴» در همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۴۲۲۴

برگزاری مسابقه «قرآن صاعد ۴» در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا فرهادی، رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه چهارمین مرحله مسابقه قرآنی صاعد با همت اداره کل تبلیغات اسلامی در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات کشوری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه مسابقه قرآن صاعد ۴ در حوزه ترجمه و درک معنای دعای ۳۶ تا ۴۶ صحیفه سجادیه و ۱۲۰ حکمت از نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، افزود: حکمت ۲۴۱ تا ۳۶۰ نهج‌البلاغه در این مسابقه ملاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: این مسابقات کشوری از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت، به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

فرهادی افزود: در سال‌های گذشته مسابقات به صورت حضوری برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

او گفت: در سال‌های گذشته تقریباً بیش از ۳۰۰ نفر از استان همدان در مسابقات شرکت می‌کردند، اما در سال جاری پیش‌بینی می‌شود شمار افراد شرکت‌کننده بیشتر باشد چراکه مسابقات غیرحضوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه شرکت عموم مردم در این مسابقات بلامانع است، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت مثانی اداره کل تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

فرهادی به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات به منظور ترویج و تعمیق معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در ایام‌الله دهه فجر و برای شادی ارواح طیبه شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه قرآن تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی برگزار می شود استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان