Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر به کشت گل در زنجان اشاره کرد و افزود: افزایش سطح زیرکشت این ماده مخدر در مناطق صعب العبور پیام خوبی نیست. افزود: سطح کشتی که کشف می کنیم باید مورد تحلیل قرار گرفته و گزارشی دقیق از پنج سال گذشته ارائه شود تا نتیجه گیری درست و برنامه ریزی در این خصوص داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اماکنی داریم که در آن مواد مخدر گل کشت می شود و در این خصوص نیروی انتظامی باید از ظرفیت دهیاران و شوراهای روستاها در شناسایی و معرفی این مناطق استفاده کند و مردم نیز برای تامین هرچه بیشتر امنیت مشارکت کنند.

 استاندار زنجان گفت: فرمانداران در ساماندهی دهیاران با نیروی انتظامی همکاری جدی داشته باشند چرا که این قشر بانک اطلاعاتی خوبی در خصوص جلوگیری از گسترش مواد مخدر هستند.  باید در این زمینه هم هوشیار رصد و برخورد کنیم.

حقیقی به طرح یاریگران زندگی اشاره کرد و اظهارداشت: در خصوص اجرای این طرح در برنامه شاد برای دانش آموزان انتظار داریم آموزش و پرورش چگونگی استفاده ه مخاطبین از این طرح را ارائه دهد و گزارش ها اقناعی و قابل قبول باشد.

 وی تاکید کرد: معاونین  و مربیان پرورشی و فوق برنامه ها  نقش مهمی در این خصوص ارائه مطلوب یاریگران زندگی دارند طراحی خوبی برای طرح یاریگران زندگی انجام شود و استانداری نیز آماده همکاری با این دستگاه تعلیم و تربیت برای تامین بودجه طرح است.

استاندار زنجان گفت: باید در حوزه مسایل و آسیب های اجتماعی به صورت عملیاتی گزارش داده شود.

حقیقی تاکید کرد: برای اجرای موفق طرح ها و اثر گذاری آن بر جامعه هدف باید از موازی کاری جلوگیری شود.

وی ادامه داد: دفتر اجتماعی استانداری در اختیار موضوع یاریگران زندگی باشد  اعتبار حوزه اجتماعی – فرهنگی شهرداری برای مبارزه  با مواد مخدر کم می باشد که باید بررسی شود

استاندار زنجان گفت:  همه طرح های مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان جمع شود و یک ارگان مجری و دیگر دستگاه های اجرایی نیز کمک دهنده و یاریگر باشند تا با نظارت برنامه ها عملیاتی شود.

حقیقی افزود: به دنبال کارهایی و برنامه هایی باشیم که مکمل هم و نتیجه اثر بخشی برای جامعه هدف داشته باشد.

برچسب‌ها مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر زنجان پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر زنجان پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر زنجان پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اخبار کنکور مبارزه با مواد مخدر استاندار زنجان یاریگران زندگی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان