Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-02@02:54:40 GMT

کشف بیش از یک تن مرغ قاچاق در ایوان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۴۳۰۹

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از توقیف دو دستگاه وانت نیسان و کشف ۱ هزار و ۶۰۰ کیلو گرم مرغ قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سعیدعالی پور" اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز ماموران انتظامی پاسگاه زرنه هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ دستگاه وانت نیسان را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی اولیه از این خودرو ها مقدار ۱ هزار و ۶۰۰ کیلو گرم مرغ زنده که قصد خروج از شهرستان را داشتند، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عالی پور با اشاره به اینکه در این راستا پرونده تشکیل و ۲ متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را ۴۰۰ میلیون ریال تعیین کردند.
وی با بیان اینکه مرغ های مکشوفه با هماهنگی مقام قضایی برای توزیع در بازار تحویل کشتارگاه شده است، از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت افراد سود جو در زمینه قاچاق مایحتاج مردم، بلافاصله موضوع را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان گذاشته و نیروی انتظامی را در امر مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

برچسب ها: مرغ ، قاچاق ، قیمت مرغ لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000L0y

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مرغ قاچاق قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد