Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب دو نفره تیم ملی تکواندوی بانوان جهت حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک، اواخر سال جاری مشخص خواهد شد. خبرگزاری میزان - دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی بانوان آغاز شد و ۶ هوگوپوش کشورمان در تلاش هستند تا از بین آن‌ها ۲ ورزشکار به رقابت‌های قاره‌ای که اوایل اردیبهشت برگزار می‌شود، جهت کسب سهمیه المپیک اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ترکیب دو نفره این‌تیم اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه سال جاری مشخص خواهد شد.

قرار است رقابت‌های گزینشی المپیک اوایل اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در اردن برگزار شود، اما کشور چین هم برای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.

شاگردان کمرانی به علت عدم‌حضور در رقابت‌های گرندپری، تنها از طریق مسابقات قاره‌ای شانس کسب سهمیه المپیک توکیو را دارند. بیشتر بخوانید: شاگردان نصرآزادانی در آزمون اروپایی/ ۴ تکواندوکار بلژیکی عازم قهرمانی اروپا می‌شوند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تکواندو تیم تکواندو بانوان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی تکواندوی بانوان فدراسیون تکواندو تیم تکواندو بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا