Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:51:10 GMT

کشف محموله شیرخشک و برنج قاچاق در بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۶۰۱۷

کشف محموله شیرخشک و برنج قاچاق در بیرجند

فرشید از کشف ۱۵ تن شیرخشک و ۱۰ تن برنج قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک تریلی در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۲۰ آذر) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه شهرستان بیرجند به یک تریلی کانتینردار مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران در بررسی مدارک خودرو مشاهده کردند، بارنامه با بار خودرو مطابقت ندارد که در بازرسی از خودرو 15 تن شیرخشک و 10 تن برنج که به صورت غیرمجاز و قاچاق حمل می شد؛ کشف کردند.

 

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه راننده خودرو را دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان تأکید کرد: با عنايت به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در راستاي اجراي طرح پيشگيري و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مبادي رسمي و در پي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر قاچاق کالاي اساسي و يارانه اي به کشور هاي همسايه به دليل اختلاف نرخ ارز و سوء استفاده افراد فرصت طلب، پلیس با جدیت با برهم زنندگان امنیت اقتصادی مردم مقابله کرده و بدون هیچ گونه اغماضی با این افراد فرصت طلب برخورد خواهد شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیر خشک کشف کالای قاچاق فرمانده انتظامی خراسان جنوبی برنج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود

سرهنگ ابراهیمی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان هشترود در محور‌های مواصلاتی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: پس از دستور ایست پلیس و توقف خودرو در بررسی بار آن مشخص شد حامل ۷۰۰ کارتن تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی و سایر مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی هشترود اضافه کرد: کامیون حامل ۷ تن و ۹۴۵ کیلوگرم تخم مرغ به ارزش ۴ میلیارد ریال بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی همراه راننده به مراجع قضایی معرفی شد.

 وی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بهداشت و سلامت عمومی جامعه را با رفتار‌های نادرست به منظور کسب منفعت شخصی به مخاطره بیندازند برخورد محکم و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد