Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مطالبات دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در زمینه استخدام آنان در شرکت هاى تابعه وزارتخانه کاملا به جا بوده و تلاش مى کنیم به صورت مضاعف این موضوع را در مجلس پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، روح الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پخش زنده اینستاگرامى با محوریت بیان مشکلات ۶ سال اخیر دانش آموختگان صنعت نفت و احیای این دانشگاه گفت: در جریان مشکلات فارغ التحصیلان این دانشگاه به علت جلوگیرى از استخدام آنان از سوى وزارت علوم هستیم و پیگیر حل آن شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه پیگیرى هایى که براى حل این مشکل انجام دادیم، اقدام به امضاى طرح سوال از بیژن زنگنه، وزیر نفت کردیم و همچنان پیگیر این موضوع خواهیم بود.

ایزدخواه ادامه داد: البته دانشجویان براى رسیدگى به این مسئله مى توانند از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰ هم استفاده کنند و براى اینکار لازم است تعدادی از دانشجویان یا تشکل‌های دانشگاه صنعت نفت اقدام به تهیه شکایت نامه اى کنند و آن را به این کمیسیون ارائه دهند تا موضوع از آن طریق هم پیگیری شود و اگر لازم شد به عنوان پرونده قضایی به قوه قضاییه نیز ارجاع شود؛ همچنین، سوال از وزیر نفت را می‌شود به صورت جدی تری پیگیری کرد.

وى با بیان اینکه متاسفانه در دولت تدبیر و امید، بسیارى از تعهدات دانشجویان بورسیه نادیده گرفته شده است، اظهار کرد: این نوع اقدامات وزارت نفت و شخص وزیر، مقدارى رنگ و بوی سیاسی دارد که ظاهرا در حال حاکم کردن مناسبات و دسته بندی هاى سیاسی در این جریان هستند.

این نماینده مجلس شوراى اسلامى گفت: مطالبه دانشجویان دانشگاه صنعت نفت کاملا به جا بوده و تلاش مى کنیم به صورت مضاعف این موضوع را در مجلس پیگیری و مسئله استیضاح وزیر نفت را مجددا مطرح کنیم.

وى تصریح کرد: حل مسئله استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت جای رسیدگی دارد و قول پیگیرى آن را مى دهم و به دانشجویان این دانشگاه توصیه مى کنم براى حل این مشکل به مطالبه گرى از کمیسیون اصل ٩٠ و ریاست قوه قضائیه هم بپردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعت نفت استخدام وزارت نفت وزارت نفت بیژن زنگنه مجلس شورای اسلامی دانشگاه صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در جریان جشن فارغ‌التحصیلی که در دانشگاه میشیگان آمریکا برگزار شد، دانشجویان حامی فلسطین دست به تظاهرات زدند.

در این مراسم، جمعی از دانشجویان پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورده و با سر دادن شعارهای ضد نسل‌کشی به سمت صحنه رفتند.

در حالی که پلیس وارد عمل شده و دانشجویان حامی فلسطین را از منطقه خارج کرد، روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد که هیچ دانشجویی در این حادثه بازداشت نشده است. 

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی 
مقامات دانشگاه کالیفرنیای جنوبی اعلام کردند که نیروهای اداره پلیس لس‌آنجلس تا زمان جشن فارغ‌التحصیلی در محوطه دانشگاه خواهد ماند.

در این بیانیه خاطرنشان شد که از اداره پلیس لس آنجلس برای برگزاری مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی که در 9 مه برگزار می‌شود، درخواست کمک شده و پلیس برای امنیت بیشتر تا پایان مراسم در محوطه دانشگاه خواهد ماند.

 
دانشگاه ویرجینیا
از سوی دیگر، مسئولان واحد امنیتی دانشگاه ویرجینیا با انتشار مطلبی در X هشدار داده‌اند که تجمع غیرقانونی در محوطه دانشگاه وجود دارد و از دانشجویان خواسته‌اند از منطقه مورد نظر دور بمانند.

براساس گزارش‌های منتشرشده به دنبال یک تماس، حضور پلیس در محوطه دانشگاه مشاهده شد.

در بیانیه گروهی که خود را اردوگاه همبستگی برای غزه معرفی می‌کنند، ضمن تکرار درخواست برای قطع سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با اسرائیل آمده است که مدیریت دانشگاه ویرجینیا ، پردیس را به یک منطقه نظامی تبدیل کرده است.


 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین