Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند از آغاز خدمات دهی ام آر آی بیمارستان شهید قدوسی نهاوند طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیامک دانشور پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در بخش مرکزی نهاوند، گفت: این طرح سه فاز و سطح مداخله (مراقبتی ، حمایتی و نظارتی) دارد؛ که قرار است مراقبین سلامت به درب منازل مراجعه و پکیج بهداشتی و بروشور اطلاع‌‌رسانی پیشگیری از کرونا به خانوارها ارائه می‌‌کنند؛ اگر در خانواده‌‌ای فردی مبتلا به کرونا بود یا مشکلی وجود داشت اسامی این خانواده‌‌ها را یادداشت و برای درمان سرپایی ، اعزام پزشک یا پرستار اقدام می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد : ۲۰ روز از اجرای این طرح می گذرد آنچه الآن اهمیت دارد اقناع‌‌سازی مردم است که با توجه به در پیش بودن شب یلدا و دورهمی ها مردم نسبت به این موضوع آگاه باشند و از این دورهمی ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پرهیز کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از آغاز بکار خدمات دهی ام آر آی بیمارستان شهید قدوسی از شنبه آینده خبر داد و گفت:  بیماران نوبت گرفته می توانند از شنبه در این مرکز پذیرش شوند و آئین افتتاح آن هم در پایان هفته آینده انجام خواهد شد.

وی گفت: دستگاه ام آر آی نهاوند اسفند ۹۸ تحویل شهرستان و بالاخره پس از حواشی و موانع متعدد ، با تلاش مدیریت شبکه و مسولین شهرستان خدمات دهی آن به بیماران آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان شهید قدوسی نهاوند خدمات دهی ام آر آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان