Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی علی قمیشی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول و مازیار اویسی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم را به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی قمیشی
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول

پیرو ابلاغ شماره ۱۰۲۷/۱۰۰ مورخ ۱۲/۰۶/۱۳۹۹ به موجب این حکم به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

بیشتر بخوانید

آخرین وضعیت کرونایی کشور پس از اعمال محدودیت‌ها/ هشدار؛ پیک زمستانه کرونا در کمین است   در حکمی دیگر که مشروح ان در ادامه آمده است، وزیر بهداشت حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم ابلاغ کرد.   جناب آقای دکتر مازیار اویسی
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم

پیرو ابلاغ شماره ۹۷۵/۱۰۰ مورخ ۰۴/۰۶/۱۳۹۹ به موجب این حکم به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.   امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خداوند متعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همکاران پر تلاش مجموعه بهداشت با پای پیاده و حمل لوازم مورد نیاز در کوهپایه ها و دره های بسیار صعب العبور ، جلوه های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی در راه سلامتی جامعه را به نمایش گذاشتند.

غربالگری دیابت و فشارخون ، ویزیت سالمندان ناتوان در منزل به همراه توزیع دارو ، مراقبت زنان باردار، شناسایی موارد جدید مبتلا به دیابت و ارجاع بیماران از جمله خدمات ارائه شده می باشد.

دیگر خبرها

  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد