Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدباقر هنربر در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا استان که با حضور دکتر حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در تبریز برگزار شد اظهار داشت: چهار باب مهمان‌سرا در تبریز در اختیار دو بیمارستان قرار گرفته که از روز شنبه و در صورت نیاز، اقدام به پذیرش بیماران می کنند.
 
وی ادامه داد: دو هزار و 900 تخت در مهمانسراهای ادارات و تعدادی از هتل‌های استان نیز به عنوان نقاهتگاه‌های احتمالی، آماده شده و در صورت تشخیص علوم پزشکی در اختیار این مجموعه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، معاون اداره کل اطلاعات استان، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان، شهردار تبریز، فرماندار تبریز، مدیرکل صدا و سیما مرکز استان نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان پرداختند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا تبریز بیمارستان آذربایجان شرقی مدیریت بحران مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ایرج حریرچی فرماندار تبریز صدا و سیما جمعیت هلال احمر مهمانسرا هتل اداره کل اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت

وحید شادی نیا اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان آباد ۶ نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آنها انجام پذیرفت.

شادی نیا با اشاره به اینکه ۶ نفر در این حادثه دچار سوختگی اندام شدند، گفت: مصدومان توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا در تبریز منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)