Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش محمدی امروز در گفت‌وگو با ایرنا با اعلام این مطلب گفت: پس از وقوع حادثه، کارشناسان ما با بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و با ارزیابی‌های صورت گرفته ظرف ۲۴ ساعت یک میلیارد تومان به صاحبان غرفه‌های آسیب‌دیده پرداخت شد.

وی در ادامه افزود: در مرحله دوم تا انتهای شهریور ۸ میلیارد تومان دیگر پرداخت شد و باقی‌مانده مبلغ نیز که بابت خسارت سازه و برخی غرفه‌های دیگر بود طی دو روز اخیر و به مبلغ ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صورت گرفت تا پرونده این بازار به طور کامل بسته و تسویه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به حادثه صورت گرفته یادآور شد: این حادثه آتش‌سوزی درس‌هایی به دنبال خود دارد؛ اول این که آیا بیمه‌گر توان پرداخت چنین خسارت‌های بزرگی را دارد یا خیر و به توانایی مالی و شرایط فنی بیمه خریداری شده توجه کنیم. همچنین این حادثه تلنگری برای صاحبان کسب‌وکار بود تا اموال و بیمه‌های خود را با توجه به نوسانات بازار به‌روز کنند.

وی در ادامه به سازه بازار اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سازه آسیب جدی ندیده است و قابل بازسازی است و بر اساس نظر کارشناسان نیاز به تعویض ندارد؛ ولی با این حال این سازه مشکل کم بیمه‌شدگی داشت.

مدیرعامل بیمه ایران معین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تفاهم‌نامه اخیر خود با سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت اقتصادی ایجاد شده، تصمیم گرفتیم تسهیلات قرض‌الحسنه خرید بیمه‌نامه را برای کیشوندان فراهم کنیم تا به واسطه تنگناهای مالی آنها مجبور به حذف بیمه به خصوص بیمه‌های اجباری مانند شخص ثالت و خودرو از سبد خود نباشند. بر همین اساس به آنها مبلغ یکصد میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد و سود با بازپرداخت ۱۲ ماهه تعلق خواهد گرفت. 

برچسب‌ها آتش سوزی کیش جزیره کیش بازار پردیس 1 کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی کیش جزیره کیش بازار پردیس 1 کیش آتش سوزی کیش جزیره کیش بازار پردیس 1 کیش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش

سرهنگ "محمد رستمی"گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق یک باب مغازه در یکی از محلات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این مغازه به علت نامعلومی دچار حریق شده است، افزود: حریق به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد