Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:55:50 GMT

عاملان درگیری مسلحانه در دره شهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۸۷۶۵

عاملان درگیری مسلحانه در دره شهر دستگیر شدند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام ، سرهنگ محمد زمان بیگی روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در یکی از خیابان های این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی علت این درگیری را  اختلاف ملکی ذکر کرد و افزود: در این رابطه سه نفر بر اثر اصابت گلوله  اسلحه شکاری مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیگی تاکید کرد: دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری های مسلحانه به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در این خصوص اضافه کرد: این عاملان تیراندازی و درگیری پس از دستگیری و تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها ایلام درگیری دره شهر نیروی انتظامی ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام درگیری دره شهر نیروی انتظامی ایلام ایلام درگیری دره شهر نیروی انتظامی ایلام اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند