Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر صدیقی با اشاره به موفقیت‌های این رشته در چند سال اخیر، اظهار داشت: فدراسیون در چهار سال گذشته همواره نتایج درخشانی را کسب کرده و باعث شده پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف به اهتزاز دربیاید.

وی افزود: در سال ۲۰۱۷ در چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی روسیه برگزار شد تیم ساندای کشورمان برای اولین بار توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورمان در این مسابقات هفت مدال طلا و یک نقره کسب کرد. در همان سال در نهمین دوره قهرمانی جوانان آسیا تیم کشورمان با کسب ۲۲ مدال رنگارنگ و با یک پله صعود نسبت به قبل بر سکوی سوم ایستاد.
صدیقی گفت: کاروان ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی با کسب ۶ مدال طلا از ۶ طلای ممکن، نتایج درخشان دیگری را رقم زد. سال ۲۰۱۸ نیز همراه با توفیقات بسیار خوب برای ووشوی ایران آغاز شد. کسب دو مدال طلا و ۴ نقره در بازی‌های آسیایی جاکارتا یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این رشته بود.
وی افزود: ما در مسابقات جاکارتا در بخش تالو موفق شدیم اولین مدال زنان را توسط زهرا کیانی یکی از استعدادهای خوب این رشته به دست آوریم. در جام جهانی ساندا نیز با کسب ۶ مدال طلا عنوان قهرمانی را به دست آوردیم. این قهرمانی را در چین، مهد ووشوی جهان به دست آوردیم.
رییس فدراسیون ووشو ادامه داد: سال ۲۰۱۹ نیز ایران به دستاوردهای خوبی دست یافت. در پایان پانزدهمین دوره قهرمانی بزرگسالان جهان در بخش ساندای مردان و زنان با کسب هفت مدال طلا برای دومین بار متوالی عنوان قهرمانی را به دست آورد. در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا همه مسابقات بین‌المللی در آسیا و در جهان به تعویق افتاد.
صدیقی خاطرنشان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا فدراسیون ووشو همواره سعی کرده که یار و یاور هموطنان عزیز باشد. در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه همگانی ورزش در جامعه فدراسیون ووشو پیشگام بوده است. این اتفاقات باعث شد که فدراسیون جهانی از عملکرد ایران قدردانی کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ووشو عملکرد رییس فدراسیون مدال طلا مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو