Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت که این استان حدود ۳۵۰ سد کوچک مخزنی، آببندان، مزرعه پرورش ماهی و استخر ذخیره آب دارد که ۲۶۰ قطعه آن فعال و بقیه غیرفعال است.

**

سرگرد حبیبی فرمانده پلیس راه آزادشهر گفت: بدلیل لغزندگی جاده در گردنه خوش یبلاق، تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است و رانندگان از سفرغیر ضروری از این جاده پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آموزش حضوری در مدارس این استان تا اطلاع بعدی و عادی شدن شرایط شیوع کرونا تعطیل‌ است.

در این اطلاعیه آمده است: تعطیلی مدارس و برگزار نشدن حضوری کلاس‌های درس به معنای تعطیلی آموزش نیست، بلکه کلاس های درس همچون سه هفته گذشته و پیک‌های اول و دوم شیوع این ویروس در بستر فضای مجازی و در سامانه شاد دایر است.

**

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به شکننده بودن و داشتن فراز و نشیب تعداد افراد بستری ناشی از ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد بستری مبتلا به کرونا در گلستان بیشتر شد.

عبدالرضا فاضل اظهار داشت: تعداد بیماران کرونایی امروز گلستان ۵۶۱نفر و ۱۷ نفر بیشتر از روز قبل است.

گرگان، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، بندرگز، بندرترکمن، آق‌قلا، مراوه.تپه، کلاله و گمیشان در وضعیت قرمز و شهرستان‌های رامیان، گالیکش، مینودشت، آزادشهر و کردکوی در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

**

فرماندار گرگان گفت: با توجه به ازدحام زیاد جمعه گذشته شهروندان در جنگل النگدره، این منطقه تفریحی فردا جمعه برای تردد خودرو از ابتدای سروش ١۶ مسدود است.

محمد حمیدی اظهار داشت: همچنین از ابتدای ورودی شهرک سروش جنگل تا انتهای آن، توقف هرگونه خودرو ممنوع شده و خودروهای پارک شده در آن منطقه مشمول جریمه شده و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تعطیلی مدارس گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی مدارس گلستان ویروس کرونا تعطیلی مدارس گلستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • تولید منحصر به فرد گندم در گلستان / صنایع آردی که در رکود به سر می‌برند
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟