Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:39:42 GMT

وحدتیه بوشهر؛ شهر غیرت این روزها زیر آب است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۶۴۵۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 38 MB

کد خبر 5093036 محمد خضریان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر وحدتیه سیلاب پنجره مهر وقوع سیلاب خسارات سیلاب حادثه سیلاب استانداری بوشهر استاندار بوشهر امام جمعه بوشهر جمعيت هلال احمر استان بوشهر ویروس کرونا ایران ایالات متحده امریکا واکسن کرونا شیوع کرونا سازمان هواشناسی مجلس شورای اسلامی بارش برف آمار کرونا محسن فخری زاده عراق پلیس واکسن ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌ های آسیا ۲۰۲۴ شود.

 

بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

 

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌ پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌ دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌ های بسیاری را از مسئولان عالی رتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

 

شهید حمیدرضا الداغی، هشتم اردیبهشت پارسال در یکی از معابر شهری سبزوار در درگیری با تعدادی از اراذل و اوباش که به ۲ دختر جوان تعرض کرده بودند، با سلاح سرد به شدت مجروح شد و به فیض شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی