Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: روند ابتلا و بستری کووید ۱۹در استان گلستان رو به کاهش است و در حال حاضر استان در وضعیت هشدار از لحاظ شیوع کرونا قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهارداشت: از زمان اجرای محدودیت های کرونایی در سطح استان و همکاری صنوف و مردم، روند ابتلا و بستری کووید 19در استان گلستان رو به کاهش است که امیدواریم با تداوم این روند، شرایط بهتری را در استان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان گلستان در حال حاضر در وضعیت هشدار از لحاظ شیوع کرونا، است و شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، کلاله، آزادشهر و مراوه‌تپه در وضعیت هشدار(نارنجی) قرار گرفتند و بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت:  در حال حاضر529 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند، که این عدد نسبت به هفته قبل با کاهش چشمگیری مواجه شده است.

محدودیت‌های کرونایی چقدر در استان قزوین رعایت می‌شود؟‌محدودیت‌های کرونایی تردد در قزوین تا یلدا ادامه داردتمام مراکز غربالگری قزوین موظف به گرفتن تست سریع کرونا از افراد مشکوک به کووید-19 هستند

فاضل اظهار کرد: از این تعداد 106بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و 54 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل‌اند و تاکنون 16 هزار و 181 فرد مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 9 فوتی بر اثرکرونا در گلستان ثبت شد و با توجه به نزدیک شدن شب یلدا، از مردم می خواهیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم برگزاری دورهمی های خانوادگی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان حمایت کنند.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت هشدار استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شفافیت مالی در اجرای پروژه‌ها را از جمله نقاط قوت این شورا دانست و گفت: شورای شهر قشم از طریق برقراری ارتباط کارآمد با مسئولین استانی و کشوری توانسته است از چالش محدودیت منابع عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حبیب بازماندگان قشمی امروز در نشست روز ملی شوراها که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با خرد جمعی و مشارکت مردم می‌توان در پیشبرد اهداف شهری موفق بود و ما نیز در همین راستا در حرکت هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قشم با فعال‌سازی 15 کمیسیون و کمیته، شهرداریار و شورایار در تمام محلات توانسته است تصمیم سازی مردم پایه را با بهره‌گیری از ظرفیت حدود 300 نفر از شهروندان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شوراها را تجلی مردم‌سالاری دینی و گامی استوار در راستای مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین و انسجام و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف از مولفه‌هایی است که می‌تواند در تقویت عملکرد شوراها موثر باشد.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر مشارکت مردم و استفاده از توانمندی بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در قشم انجام دادیم که از جمله آنها تاسیس پایانه مسافربری و کمک به تجهیز بیمارستان است.

وی احداث و بهسازی پارک‌ها، بوستان‌ها، بهسازی فضاهای فرهنگی، اجرای فاضلاب شهری، بازگشایی برخی معابر و بندرگاه‌های صیادی را به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شاهد بهره‌مندی از توانمندی مردم در انجام امور هستیم، گفت: ما در تلاشیم تا با تقویت مشارکت مردم ، شتاب توسعه قشم را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید