Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:33:12 GMT

مجازات امران ترور شهید فخری زاده حتمی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۶۷۶۱

مجازات امران ترور شهید فخری زاده حتمی است

حجت الاسلام مهدی سرلک روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پاسخ مناسب به دشمن باید در یک بازه زمانی نزدیک به انجام جنایت انجام شود و این اقدام را نباید به زمان مناسب بعد موکول کنیم.
وی بیان کرد: طبیعی است پس از سیلی سخت ایران بر صهیونیست‌ در زمان و مکان مناسب، نوبت انتقام سخت و نهایی یعنی اخراج زبونانه آمریکا از منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اما در اجرای این اقدام قطعی باید به سراغ هم‌پیمانان راهبردی آمریکا و صهیونیسم در منطقه یعنی حکومت آل سعود رفت زیرا عامل سرعت‌بخش به اخراج آمریکا از منطقه که به محو رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد چیزی جز تضعیف و اسقاط رژیم آل سعود نیست.
امام جمعه الیگودرز بیان کرد: از طرفی این زمینه بدست فرزندان سلحشور و مجاهد یمنی و جنبش انصارالله و ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، آماده شده است و مردم یمن بیش از چند گام بلند با پیروزی بر آل سعود و امارات فاصله ندارند. 
حجت الاسلام سرلک اضافه کرد: پیروزی مردم یمن در اخراج آل سعود از یمن مساوی با تضعیف جدی و هرج و مرج در خاندان رو به زوال سعودی است بنابراین هرگونه کمک تبلیغاتی و مستشاری دفاعی و نظامی به مردم یمن، برای تسریع در پیروزی موجب تسریع در اخراج آمریکا از منطقه و سرعت‌گیری زوال رژیم نامشروع صهیونیستی خواهد شد.
وی گفت: شهادت مظلومانه و ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده و لزوم پاسخ همه‌جانبه به دشمن، یک فوریت این طرح را به دو فوریت تبدیل کرده است.

وی اظهار داشت: بنابراین هر کس در هر سطح و جایگاهی باید به قوای سه گانه کشور و قوانین مصوبه در سطوح مختلف احترام بگذارد و خود و زیرمجموعه‌اش را مُلزَم به اجرای آن کند.

برچسب‌ها الیگودرز محسن فخری‌زاده لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز محسن فخری زاده لرستان الیگودرز محسن فخری زاده لرستان اخبار کنکور آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری