Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شکری صبح شنبه در گفتگو مجازی با خبرنگاران در سمنان، ضمن اشاره به برگزاری انتخابات مجمع هماهنگی کانون‌های فرهنگی استان سمنان در هفته جاری، بیان کرد: این انتخابات قرار است در روز بیست و پنجم آذرماه جاری برگزار و یک مجمع هماهنگی متشکل از پنج کانون فرهنگی سطح استان سمنان با رأی واجدان شرایط انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعضای ۶۵ کانون فرهنگی سطح استان سمنان در این انتخابات حضور خواهند داشت، ابراز کرد: سهم شاهرود از این کانون‌های فرهنگی ۲۵ کانون، سمنان ۱۰ کانون، دامغان ۱۲ کانون، مهدی‌شهر و گرمسار هر کدام چهار کانون، سرخه شش کانون و میامی یک کانون است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این کانون‌ها نهایتاً یک مجمع متشکل از پنج کانون را تشکیل می‌دهند که رسالت‌هایی طبق آئین‌نامه برای آن تعریف شده است، بیان کرد: نظارت و سیاست‌گذاری، نمایندگی کانون‌های فرهنگی استان در مجمع ملی و کشوری، امور مرتبط با کانون‌ها، اطلاع رسانی، آگاهی رسانی و… در زمره رسالت‌های این مجمع است.

شکری با بیان اینکه اعضای مجمع به مدت دو سال مسئولیت استانی خواهند داشت، گفت: حداقل سن داوطلبی برای این انتخابات ۲۲ و حداکثر ۶۰ سال تعیین شده است همچنین افراد می‌بایست حداقل یک سال سابقه مدیریت کانون فرهنگی تبلیغی دارای مجوز از سازمان یا حداقل سه سال فعالیت مؤثر در سایر مجموعه‌های فرهنگی مورد تأیید سازمان تبلیغات اسلامی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه داوطلبان باید با ورود به سامانه مدارک مورد نیاز خود را بارگذاری کنند تا پس از تأیید صلاحیت در انتخابات شرکت داده شوند، گفت: این امر تنها برای داوطلبان است و کسانی که رأی می‌دهند نیازی به ثبت نام ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه انتخابات حضوری و با رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود زیرا جمعیت حاضر در انتخابات اندک هستند و مراکز تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان سمنان رأی‌گیری را میزبانی می‌کنند، گفت: ماسک، الکل، الزامات انتخابات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و… در این انتخابات پیش بینی شده است.

شکری با بیان اینکه برای هر کانون فرهنگی تبلیغی یک حق رأی وجود دارد که صرفاً مسئول کانون با در دست داشتن مجوز مربوطه رأی می‌دهد، گفت: اعضای مجمع استان از میان داوطلبان عضویت، با رأی اعضا و توسط رؤسای کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان سمنان انتخاب می‌شوند.

کد خبر 5092405

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی سمنان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد سمنان کانون های فرهنگی و تربیتی علی شکری ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی کرمانشاه شیوع کرونا گرگان شهرکرد عکس استانها بارش برف شهرستان کرج محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی کانون های فرهنگی تبلیغات اسلامی کانون فرهنگی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی در اولین نشست کارگروه استانی برنامه‌های تابستانی طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در استان فارس هدف از برگزاری این نشست را غنی سازی و هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برشمرد و گفت: در این نشست‌ها می‌توان با استفاده از تجربه‌های خوب کانون‌های فرهنگی هنری موفق، چگونگی حمایت از برنامه‌های سایر کانون‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس در ادامه از پیگیری بیش از یک‌صد خدمت برای ارائه به کانون‌ها در فصل اوقات فراغت تابستان سال جاری خبر داد و افزود: این خدمات در زمینه استفاده از استخر، سینما، اردوگاه‌ها و زمین چمن فوتبال است که مراحل انعقاد تفاهم‌نامه در حال پیگیری است و برای استفاده از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او بر ارسال گزارش برنامه‌های اوقات فراغت برای انعکاس در کانال‌ها و سایت‌های خبری از سوی کانون‌ها تأکید کرد و افزود: برخی از برنامه‌های کانون‌ها پس از اطلاع‌رسانی می‌تواند الگوی مناسبی برای اجرا در دیگر کانون‌های مساجد استان باشد.

امیدی همچنین تاکید کرد: کانون‌ها پس از دریافت مجوز برنامه‌های مختلف و متعددی را با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند، اما لازم است که رشته‌های تخصصی مورد علاقه نسل نوجوان و جوان امروز را نیز مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج